Kadınlara yapılanlar niye cinsiyetçilik olmuyor?

Mesela kız öğrenciye daha ucuz kira gibi... Neden bunlar cinsiyetçilik sayılmıyor da salt erkeğe pozitif hak tanındığında cinsiyetçilik oluyor?

Kadınlara yapılanlar niye cinsiyetçilik olmuyor?
Cevapla