Kadınlar arasında neden eşitlik yok?

Günümüzde kadın erkek eşit algısi adı altında kadınlara çok büyük saygısızlık ayrımcılık yapıldığının farkındayım. Kadınin ekonomik özgürlüğü adı altında çalışan kadınlara değerli üreten kadın ; çalışmayan kadınlara muhtaç, koca eline bakan;değersiz, yük gibi hissettiren düşünceler ve kadının parasına göz diken sorumluluk sahibi almayan çalışmayan kadınla evlenmeyen erkekler ve eril ile dışil dengesinin bozulmasına sebep olan ve bunu sonucu boşanmalara neden olan sonuçlar doğdu. Kadın eşine yemek yapmak istemedi koca kadının sorumluluğunu yük bildi. Haliyle eril ve dışıl dengeler bozuldu ve herkes doğamızdan gelen sorumluluklardan uzaklaşarak boşanmalara bozulan ilişkilere neden oldu.
Kadına şiddete hayır derken aslında psikolojik şiddeti unuttuk. Kadına şiddet psikolojik ile başlayıp travmatoljik olarak sonuçlara neden olacak sebeplerin farkına varamadık kadınları yetersiz görmek, bir yarış haline sokmak yerine kadınlar arasında eşitlik sağlanmaaşı gerektiğini düşünüyorum siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz. Saygılar diliyorum
Kadınlar arasında neden eşitlik yok?
Cevapla