Kadın ve erkek eşitse, neden kadınlara daha çok hak veriliyor?

Kadın ve erkek eşitse, neden kadınlara daha çok hak veriliyor?

Günaydın musmutlu bir hafta dilerim,🌸

Evet tartışmaya açık bir soru sordum merakla bekliyorum cevapları 🥰🥰🥰

Kadın ve erkek eşitse, neden kadınlara daha çok hak veriliyor?
Cevapla