
Günaydın musmutlu bir hafta dilerim,🌸
Evet tartışmaya açık bir soru sordum merakla bekliyorum cevapları 🥰🥰🥰

Günaydın musmutlu bir hafta dilerim,🌸
Evet tartışmaya açık bir soru sordum merakla bekliyorum cevapları 🥰🥰🥰
Aslında eşit değiller kendimizi kandırıyoruz sadece. yani tabi k ide kadınların daha iyi olduğu konular var erkeklerin de iyi olduğu konular var. ama çoğu zaman kadınlara haksızlık yapılıyor bu yüzden de daha çok hak veriliyor olabilir. Kadınlar tarih boyunca birçok toplumda eşitsizlik ve ayrımcılığa maruz kalmıştır. Eğitim, iş gücüne katılım, siyasi temsil, miras hakkı gibi alanlarda erkekler lehine ayrımcı politikalar ve toplumsal normlar uzun süre devam etmiştir. Kadın hakları hareketleri ve feminizm gibi mücadeleler, bu eşitsizliklere karşı direnişi ve değişimi desteklemiştir. Toplumlar, kadınların güçlenmesi ve eşitlik için daha fazla fırsat ve hak talep etmeleri yönünde bir dönüşüm süreci yaşamaktadır. Kadınların eğitim seviyelerinin artması, iş gücüne katılımın artması ve kadın hakları konusunda artan farkındalık, kadınların daha fazla hak ve fırsat taleplerine destek verilmesine yol açmıştır. İnsan hakları evrensel bir ilkedir ve cinsiyet temelinde ayrımcılığa karşı mücadele etmeyi içerir. Uluslararası insan hakları belgeleri ve sözleşmeler, kadınların eşit haklara sahip olmalarını ve ayrımcılığa karşı korunmalarını vurgular. Bu belgelerin yaygın kabulü, kadınlara daha fazla hak verilmesi için hükümetler ve toplumlar üzerinde baskı oluşturmuştur.
Kadın ve erkek sadece kanun önünde kişisel bazda yargılama vb insan hakları konusunda eşittir
Ama kadınlar daha narin varlıklardır
Erkekler gibi hor kullanılmaya kas gücü ile iş yapmaya gelmezler
Psikolojik dayanımları da daha zayıftır
Genel olarak böyledir
Pentatlon ve decatlondan örnek verebiliriz
Askerlik vb olaylardan da örnekler verilebilir
Tabi bu benim görüşüm
Dinimizde de kadınların korunması emredilmiştir
Her halükarda kadınların hakları daha fazladır ve olmalıdır
teşekkür @zıplayanpire
rica ederim :)
Evet bak bende bunu söylüyorum!!! kadınlara özel alışveriş mağazası uni seks olanlar hariç, Kadın ayakkabı mağazası, kadın iç çamaşırı mağazası, kadınlar kahvesi, kadın kıyafetleri satış mağazası
:D :D :D sonra da çıkıp kadın erkek eşitliğinden bahsederler :D :D :D değiliz efendim değiliz bizler ezilen tarafız :D
Kadınlar savunma yönünden zayıf ve korunması gerektiği için.
Eic için teşekkür ederim 🌹✌️
Cevap
32Cevap
kadın erkek eşit değildir.. evet erkek güç anlamında kadından üstün ama kadın her anlamda üstün feministlik değil bu kadın dinde bile üstün bir varlıktır
kadın önce bir insana hayat veriyor bir kere , sonra onu yetiştiriyor kol kanat şeklinde..
Sorun biraz anlaşılmaz sanki. Kadınlara daha çok hak verildiğini mi düşünüyorsunuz yoksa yanlışlıkla mı yazdınız? Yanlış anlaşılmasın gerçekten soruyorum ironi yapmıyorum.
Şu sorduğun soru daha anlaşılmaz hale geldi. 😂🤣
Şimdi tamam. Nafaka erkeğin boynunda. Bunlara normal şeyler. İnsan fıtratına ters değil.
Kadınlara daha çok hak verilmediği için tartışma bitmiştir.
Kadınların daha fazla hakkı ne var mesela? Çoğu özel şirket kadın çalışan istihdam etmemekte direniyor doğum izni vermemek için. Erkekler her türlü daha baskın mevcut dünyada
Kadınlara verilen hakların göz önüne çıkarılma sebebi ataerkil toplumlarda kadın haklarının suistimal edilmesi.
Dolayısıyla biz buna eşitlik değil bir noktada pozitif ayrımcılık diyebiliriz.
Feminist kişiler fabrika hatası olarak görmek daha doğru.. eşit felan değildir.. hiç bir konuda ne iş ne mahkeme her ikisinin özelliği farklıdır..
Seninle konuşmam gerek önemli
İçli köfteyi bekliyen kişi 🙄
He aynen öyle peki yeni kullanıcı adım hangisi 😂
kadin ve erkek hic bir zaman hic bir alanda esit olmadi ki zira iki cinsiyetin de yaratilma nedenleri ve cinsiyetleri ortada yaratildiklari an esit degillerdi cinsiyetleri geregi biri kadin digeri erkek tamamiyla zit tamamiyla ters bugun veya yarin nasil esit olacaklar durust olmak gerekir bu konuda kimse kimseyi kandirmasin begenseniz de begenmeseniz de ortada gercekler var
Kadın ve erkek eşit değil ve biz de zaten eşitlik değil adalet istiyoruz. Toplum adaletsizliğin önüne geçmek için ezilen kesime hak tanır ve bu haklar adalet sağlayıcı olarak görev yapar
Zaten kadın ve erkek yaradılış gereği de eşit değil. Kadın doğası gereği biraz daha zorluk çeker. Ama günümüzde kadınlara fazla hak falan verilmiyor. Kendinize gelin.
cunku kadinlarla erkekler ne kadar esitte dersek bu iki kesimi esit kilmaz asla. cunku kadinlar gucsuzdur hem piskolojik olarak hem fiziksel olarak bu yuzden esit olmalari icin hak taniniyor olabilir kadin arkadasim sjsjsjsj
Seni ayakta alkışlıyorum 👏👏👏👏👏👏👏🤭☺🙏🍀🦋☕ çennn ne güzel bi konuya değinmişsin ölee💯
Bunu diyeni ilk defa duyuyorum görüyorum takdir ve tebrik ediyorum 👏
Çünkü kadınlar daha çok eşit, En eşit, Üst düzey eşit 🤣
Evt hakları olsun fakat yanlış yönlendiriyorlar bazı kadınlar ne yazık ki
Kadınlara daha çok hak verildiği ni hiö sanmıyorum.
Esit değil bu ülkede, nüfus artsın diye kadınların çalışmadan yaşaması saģlanıyor, kadınlar askerlik yapmıyor, erkekler sünnet denen katliamı yaşarken kadınlar sünnet edilmiyor.
Kadınlar dünyanın en değerli varlıkları olduğu için hanımefendi
Eşit degil eşit olmamasini da en cok kadinlar istiyor.
Kesin ve erkek eşit değil
Kadınlar pozitif ayrımcılığa uğruyor
Kadın erkek eşit değildir kadın fevkaladenin fevkinde bir şeydir.. ☝🏻
Bizde olmayan şey kadınlarda var heralde ondan 😂😂 kadın erkek eşit diyorlar bir kadın inşaatta çalışabilirmi onlarca kata çimento çıkartabilirmi onu geçtim kendi evinde bir nesneyi tamirat tadilat ile düzeltebilirmi 😂😂
Böyle harika bir soru sorduğun için sana yürekten teşekkür ediyorum. Kesinlikle harika bir soru
Çünkü burası Türkiye burada çingene silah vermişler gitmiş babasını vurmuş. Bizim insanımız doymaz hiçbir şeye
O biraz lafta eşit ama kadınları güç anlamında yani kaba kuvvet olarak geride görüldüğü için bu yolla dengelemeye çalışılıyor diyebiliriz.
Daha çok hak verildiğini düşünmüyorum. Pozitif ayrımcılık yapılmalı.
Ne anlamda fazla hak? Mesala?
Ya bir kadın olarak mesela ben kadına ödenen nafaka ya karşıyım. Cocuklari olur onlara ödesin ama ben sahsen almam nafaka hayrını görmediğim kocanin parasının da gereği yok. Çalışırım merdiven silerim genede 1 lirasını almam boşandıktan sonra. Mesela geçenler de burada bire bir yaşanan olay kadin 8 senedir 1 kere kocasına kahvaltı hazirlamamiş kadınlık görevini yerine getirmemiş, boşanma davasında adam bunları delille sunduğu için 8 yıldır hazirlamadigi kahvaltı ücreti hesaplanarak kadına tazminat ödemesi istendi , eşitlik se eğer bence böyle olmalı,
karton bardaktan çayı nasıl içiyorsun bir
ince belli mi olsun gelin bardağı
Bardağın içinde ve var sarı bişi görünüyor
Hmmm tamam canım benim
Kadın erkek eşit değil kadınlar daha değerli ve daha hakka sahip dini açıdan da ülkenin kanunları açısından da ama kadın yaradılış gereği nazik hassas olduğu İçin kendini bilmez kişiler tarafından eziliyor hor görülüyor ve maalesef katlediliyor
eşit olur mu erke canlı dün yaya getire bilir mi yaşamınk riske ederek?
kadın üstündür
Çünkü kadınlar erkeklerden daha eşit😊
Demek ki öyle miymiş 😂😃
Eşitlik mi nerede?
Yalan yok oyle bisey esitlik falan
Kadınlar daha fok ağladığı için daha çok hak veriliyor
Keşke kadın olsaydım hayat kadınlara güzel
Sonunda aklı başında bi kadın çıktı 👏
Mguardlıkta birinci ülkeyiz
kadinlar daha bi esit
Aynen toplum kadına daha çok hak veriyor bak git
Hak ediyoruz
Hangi konuda eşit değiliz?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?