Kadınlar erkeklerle neden eşit olsun?

Kas gücümüz farklı, hormonlarımız farklı, zeka tiplerimiz farklı, renkleri görüş şeklimiz bile farklı abi bu neyin eşitliği?

Bu arada yobaz değilim ateistim söyleyeyim sadece artan maskülenleşme sonucu böyle oldum.

Kadınlar erkeklerle neden eşit olsun?
Cevapla