Genel olarak toplumda gördüğüm şu ;
- Kadın gece markette çalışamaz çalışırsa affedersiniz yolu yol değildir.
Boyle bir bakış açısı mi var ⁉️ haberlerde gördüm çocuk kadını taciz ediyor yanımdakiler de çalışmasın gece orada ne işi var diyor, yazık değil mi?
- Bu ülkede tecavüz eden sucsuz , edilen suçlu ❗neden böyle?
Milletce ahlak duygularimiz nerede? Toplumun % 50 den fazlası hatta 70-80 i neden böyle, sığ düşünceli?
- Neden kadınlar küçük görülüyor?
Cidden yazık.
- Trafikte adam vurulur neden , vurulan suçlu.
- Adam yolda gider taksici gelir darp eder , sevgilisinin yanında darp edilen suçlu 😅 ya 5 km adamı takip edip adamı tartaklamak nedir.
Ve daha niceleri maleseff...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer