Toplum neden kadınlari ezici bir üslup , eylem vs. Takınıyor?

Genel olarak toplumda gördüğüm şu ;

  • Kadın gece markette çalışamaz çalışırsa affedersiniz yolu yol değildir.

Boyle bir bakış açısı mi var ⁉️ haberlerde gördüm çocuk kadını taciz ediyor yanımdakiler de çalışmasın gece orada ne işi var diyor, yazık değil mi?

  • Bu ülkede tecavüz eden sucsuz , edilen suçlu ❗neden böyle?

Milletce ahlak duygularimiz nerede? Toplumun % 50 den fazlası hatta 70-80 i neden böyle, sığ düşünceli?

  • Neden kadınlar küçük görülüyor?

Cidden yazık.

  • Trafikte adam vurulur neden , vurulan suçlu.
  • Adam yolda gider taksici gelir darp eder , sevgilisinin yanında darp edilen suçlu 😅 ya 5 km adamı takip edip adamı tartaklamak nedir.

Ve daha niceleri maleseff...

Toplum neden kadınlari ezici bir üslup , eylem vs. Takınıyor?
Cevapla