- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
1 yılburada yağmur yok günlük güneşlik bir hava var...🥳
17 Yorumla- 1 yıl
Kaç gündür çok yağmur yağdı ama güneşi hakettik.😃
- 1 yıl
Size doğru göndermişiz demek ki. Birazda sizler bereketlenin.😃
- 1 yıl
Teşekkür ederim...🥳🌺
En İyi Cevaplar
Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı. Günaydin burada sağanak yağıyor 😄
115 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Günaydın! 🌧️ Ben çoğu zaman yağmurda yürümeyi çok severim çünkü insanın ruhunu temizliyor gibi geliyor bana. O anlarda doğanın sesini dinlemek, toprağın kokusunu içine çekmek bambaşka bir huzur veriyor 🍃👣 Küçükken çocuklarımla da yağmur altında yürümeyi bir gelenek haline getirmiştik. Eğer sağlıklıysan ve biraz ıslanmak sorun değilse kesinlikle tavsiye ederim. Sen de denemelisin, çok iyi geliyor! 🍀✨
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
34Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u 1 yılBende çok severim yağmurlu havayı.
10 Yorumla Birazdan çıkıcam bakalım. Ayağım da iyileşti gibi😀
35 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı. Ne romantik olur değil mi yağmurun altında yürümek ama bu tür şeylerde vücudumu elektrik çarpıyor gibi oluyor nedense
111 YorumlaAile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı. Ben çıktım bugün. Yağmurda yürümek çok iyi geliyor.
11 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 yılGünoo valla şimdi uayndım yağmur sesini dinlemekle yetiniyorum 😅
11 Yorumla Aile & Toplum konusunda 999 cevap paylaştı. Ben şimdi marketten geldim bu sabah İstanbul'da yağmur var ama yürümedim..
18 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 443 cevap paylaştı.
1 yılHepimiz çıktık şu an sırılsıklamız evet bir sonraki görev için hazırız 😄
11 Yorumla ege üni mi bura yoksa hastane mi, yağmur yağmıyor burada ama oturuyoruz
13 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 8,1b cevap paylaştı.
1 yılbir kaç günlük güneşin ardından yağmur geldi sabah biraz yağmura yakalandık, ama genelde yağmuru seyretmek olsun yürümek olsun severim...
10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 709 cevap paylaştı. Güzel görünüyor bugün yürüyüş yok 🤣 başka türlü yürüme işlerim var 🤣🤣
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 3,6b cevap paylaştı. Günaydın yürüyüşe çıkmadım çünkü mesaideyim çalışanlara kolay gelsin 😃
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,8b cevap paylaştı.
1 yılsürekli hava durumuna bakar oldum, bugün yağmur görünmüyor diyorum, bi saat sonra durum değişiyor.
geçen hafta yağmura denk geldim ama kısa bi yürüyüş oldu
10 Yorumla
1 yılBen kendimi göle ormana attım
https//hizliresim. com/iehfgru02 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,1b cevap paylaştı.
1 yılYağmur dolayısı ile planlarımı iptal ettim, evden izliyorum..
10 Yorumla
1 yılHafif yağmuru bulduğum anda yürüyüşe çıkmayı seviyorum. Ayrı bir huzur veriyor.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. Adanada yağsa araçla gezerim
16 Yorumla- 1 yıl
Adanada bu mevsimde bile yanıyordur nisanda gelmiştim geberdim sıcaktan
- 1 yıl
Evet şu an baya sıcak
- 1 yıl
Güneşe niye ateş ettiklerini anlamıştım😂
- 1 yıl
Ben zaten 10 15 güne yaylaya kaçarım
- 1 yıl
Ne güzel
- 1 yıl
Teşekkürler. Adana da Yazliğın olması ayrıcalık
Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. Çıkmak isterdim de hastayım
12 Yorumla
1 yılKuru kalmalıyım😂
16 Yorumla- 1 yıl
Çok şekerim😂napıcam keriz gibi ıslanıp😂sen kafanda alpaydan eylülde gel şarkısını duyuyor olabilirsin ben evşmi temizliyorum şu an😂
- 1 yıl
Robota verdim işin kabasını😂ben çanaşırları kurutucuya atıyorum an itibariyle😂😂anamız yapmıyor bizim işleri😂
- 1 yıl
Afferim çalışkan ve oslak kız, şemsiyen var mı bari
- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılBugün hava burada yaz havası..
19 Yorumla- 1 yıl
Biz çektik sıra sizde))🤣🤦🏻🤭🦋
- 1 yıl
Az sabret güzel günler göreceğiz..)) başaklar yeşerecek 🤡
- 1 yıl
Siyasi bir yazarın kitabının girişinde şey yazıyordu (eşinin adı başak çocuklarından da bahsederken şöyle bir cümle kurmuştu kitabı onlara ithaf ederken) Başak ve onun buğdaylarına🍂bu sohbet bana o cümleyi hatırlattı))
- 1 yıl
Çok incesin teşekkür ederim 🦋💜
1 yılYürüyüş koşu her türlü ıslanmaya hazırım ve güzel de olur
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılYağmur değil dolu sanki
1189 Yorumla
Cevap sahibi1 yılDolu yagmış diyorum başak
Cevap sahibi1 yılGit uyu allasen
Cevap sahibi1 yılUmarım sırıl siklam olursun da eve dönersin hızlıca haha
Cevap sahibi1 yılKıskandım yedekler de ıslansin amin 😂😂
Cevap sahibi1 yılHaha lastik patlamış da olabilir takmevr giderken sicim gibi yağmur yağarken 😂
Cevap sahibi1 yılSöyle de olabilir tam hapsirirken burnundan baloncuklar çıksın 😂
Cevap sahibi1 yılÇorabin kaçar inşallah 😂😂
Cevap sahibi1 yılKadın dört beşlik abi ne desek olmuyor 😂😂
Cevap sahibi1 yılAllah'ım sen büyüksün işte gör şu gizliyi eve giderken trafik cezası bari kesiver 😂😂
Cevap sahibi1 yılPara da çok rıza baba 😅😅
Cevap sahibi1 yılEvi su basssa kanepeler de evde yağmur içinde gezse ne var ki 😂😂
Cevap sahibi1 yılHaha yükseklerden uçma bir musluğa bakar 😂
Cevap sahibi1 yılŞu ortada ki halıya kahve dökülse çıkmasa en çok sevdiğin olsa o da değerli yani aminnn😂
Cevap sahibi1 yılNe la bu nasıl bir kadına çatık 😂😂
Cevap sahibi1 yılAsansörde kalan keşke iyice gıcık oldum 😂😂
Cevap sahibi1 yılHaha tecrübe varmış 😂 kurşun işlemiyor rıza baba 😅
Cevap sahibi1 yılPes yok kabul eden yok biride tutmaz mı ya 😂
Cevap sahibi1 yılHaha evet neşe doluyor insan 😂
Cevap sahibi1 yılHaha çocuk gibi olunca iyi denk geldi 😂😂
Cevap sahibi1 yılDuygusala karşıyım ben sürekli yukarı yukarı 😂😂
Cevap sahibi1 yılArada da sevmiyorum da ondan okumadım anla sende yağmur çamur demeden 😂
Cevap sahibi1 yılÇemen düşsün emi 😂😂
Cevap sahibi1 yılSen kaya ben beton pes mi edecek sandın 😂😂
Cevap sahibi1 yılSıcak bir yere oturma çünkü terleyeceksin 😂
Cevap sahibi1 yılYazarken ayağın takılsa önünde ki giden adama çarpsan ne var ki 😂
Cevap sahibi1 yılDenge kaybı olsa o anda telefonun firlasa elinden denize cup dese sende mor şeklinde sağa sola baksan hahah 😂😂
Cevap sahibi1 yılAtma ziya hani para var dünya malı demiştin 😂😂😂
Cevap sahibi1 yılHahha ancak hatti ve telefonu telefonundan alırsın 😂😂 yüzme biliyorum ayağını da bırak 😂
Cevap sahibi1 yılAniden olan olunca elbise ile telefon için dalmazsın kabul et 😂😂
Cevap sahibi1 yılManyak çıktı kadın rıza baba 😅😅
Cevap sahibi1 yılMesut al başımdan kadını haha 😂😂
Cevap sahibi1 yılHahaha 😂😂😂 topuğu kırılmış zor yürüyor seke sene 😂
Cevap sahibi1 yılSporlar ıslandı ya unuttun yine hah 😂😂
Cevap sahibi1 yılEvde o ama şimdi kabuk et yoruldun bostancı zor vardın 😂😂
Cevap sahibi1 yılDevam diyorsun yani 😂😂
Cevap sahibi1 yılTelefon olayında resmen duvara tosladın 😂
Cevap sahibi1 yılHahah sanki akvaryumdan alıyor 😂😂😂
Cevap sahibi1 yılBoy almıyor desene şuna 😂😂
Cevap sahibi1 yılHahah beşlik bidon aldım senin için korkma tamam mı 😂😂
Cevap sahibi1 yılVee başak kaçar 😂😂
Cevap sahibi1 yılHaha biliyorum ara ara böyle mazeretler olur bende insanım anlayış gösteririm tabi 😂😂😂
Cevap sahibi1 yılKulaklık var demiştin ona nne oldu 😂😂😂
Cevap sahibi1 yılHahah ikinci tos toslama hayırlı olsun 😂😂😂
Cevap sahibi1 yılHaha atan iki karşılayan toslayan sıfır 😂😂😂
Cevap sahibi1 yılArkadaşlar dedi kodu akşama kalsın şimdi toslama işim var diyebirdin 😂😂
Cevap sahibi1 yılBostancı kalmasın son biletler hadi abla acele et 😂😂
Cevap sahibi1 yılBana demedin biliyorum çünkü iki defa toslatttim seni 😂😂
Cevap sahibi1 yılBuna sevindim işte kabul etmen tekrar hırs yapacağına işaret haha 😂😂
Cevap sahibi1 yılHaha 😂😂 yürürken odaklanamadigini anladım 😂😂
Cevap sahibi1 yılBen teşekkür ederim yeni bir sohbette buluşmak dileğiyle 😂😂
Cevap sahibi1 yılDenk gelirsem gelirim başak hanım 😂😂
Cevap sahibi1 yılAnlaştık 6419 😂😂
Cevap sahibi1 yılHaha 😂😂 bas gaza bakalım halılar yerinde mi 😂
Cevap sahibi1 yılHaha gözüble gördun mu 😂😂
Cevap sahibi1 yılBöyle dersen çabuk giderim 😂😂
Cevap sahibi1 yılEğlenceli sohbeti severim bayan 19 😂😂
Cevap sahibi1 yılEvet tabi ki de tatlı eğlenceli muhabbet sadece 😂😂
Cevap sahibi1 yılGizli de olsa muhabbeti akışında bostancı sahilinde yaptık 😂😂
Cevap sahibi1 yılHaha 😂😂 kaç km hız yaptın bu surede 😂
Cevap sahibi1 yılKaç adım attın dedim 😂😂
Cevap sahibi1 yılKırmızı da mı yazıyorsun yoksa 😂😂
Cevap sahibi1 yılSesinden bildim zaten titriyor heyecandan haha 😂😂😂
Cevap sahibi1 yılAracın motor sesi miydi yoksa haha 😂😂
Cevap sahibi1 yılKötü muydu ya 😂😂
Cevap sahibi1 yılBu defalık kabul etsen 😂😂
Cevap sahibi1 yılEve varınca gıcıkligin tuttu 😂😂
Cevap sahibi1 yılSes kaydı kesildi haha 😅😅
Cevap sahibi1 yılİşte ondan eve vardığını bildim 😅😅
Cevap sahibi1 yılHaha korkuyorum 😅😅
Cevap sahibi1 yılŞaka be sende 😂😂
Cevap sahibi1 yılCIA ajanı gibi hesap adın var parolayı bilen gireer der gibi 😂😂
Cevap sahibi1 yılDört duvar arası sana yaramıyor birden değiştin 😂😂
Cevap sahibi1 yılHahah hamaratim da diyor hava atıyorsun yani 😂😂
Cevap sahibi1 yılBende severim düzeni başak 😂
Cevap sahibi1 yılHaha 😂 cevap belli bi beden yok öyle başladı konuşma kaç yorum olmuş 😂
Cevap sahibi1 yılModsun gerçi korursun beni 😂😂 elinde bıçak yok di mi 😂😂
Cevap sahibi1 yılElini kestirme diye dedim 😂😂
Cevap sahibi1 yılKalp de yok bende 😂😂😂 açayım mı 64 😂
Cevap sahibi1 yılO zaman gideyim ben fırçayı da yedik nasıl olsa 😂
Cevap sahibi1 yılHadi bakalım güzel gün için teşekkür ederim yine de 😂
Cevap sahibi1 yıl😂
Cevap sahibi1 yılYine gelirim ama ne zaman bilinmez 😂😂
Cevap sahibi1 yılBostancı 😂😂
Cevap sahibi1 yılAynı yerde misin diye kontrol ediyorum 😂😂
Cevap sahibi1 yılSabır ve istikrara 😂😂
Cevap sahibi1 yılÖzledin diye geldim 😂😂
Cevap sahibi1 yılHahah tahmin ettim şimdi bu yazamaz huru8yaoar dedim 😂😂😂
Cevap sahibi1 yılKadınlar öyledir 😂😂
Cevap sahibi1 yılPeşlerinde koşturtmayi severler 😂😂
Cevap sahibi1 yılYazardın öyle değilsen 😂
Cevap sahibi1 yılNereden göreyim soruyu diye düşünmedin mı hic6😂😂
Cevap sahibi1 yılNasıl göreyim sayfanı kilitli Lee 😂😂
Cevap sahibi1 yılBenim için açtığını bilseydim yazardım şimdiye 😂😂
Cevap sahibi1 yıl1 0 geirse başlıyorum yani 😂😂
Cevap sahibi1 yılKonuya koyun sorusuna devam edelim 😅
Aile & Toplum konusunda 21,8b cevap paylaştı. Tünaydın Birasdan çıkacağım pek güzel yağıyor
13 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5,6b cevap paylaştı.
1 yılıslanalım mı istiyorsun başak hanım dsfsdf
13 Yorumla- 1 yıl
hasta oluruz sonra bekar adamız bakan olmaz sdfsf
1 yılYağmur yağmıyor burada
10 Yorumla
1 yılBulunduğum yerde yağmur yağmadı
10 Yorumla
1 yılBen şiddetli olmadığı müddetçe hep çıkarım.
10 Yorumla
1 yılBen çıkmadım çıkmam da
10 Yorumla
1 yılEvdeyim çıkmadım
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,8b cevap paylaştı.
1 yılTüm günüm yağmur altında geçiyor bugün 🥲
10 Yorumla
1 yılManzara güzel.
Severim
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 6b cevap paylaştı. Baya oldu cikmayali. En son 1 ay önce yürümüştüm.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.
1 yılÇalışıyoruz be anacim
10 Yorumla
1 yılYağmurda değil de karda yürümeyi severim
10 Yorumla
1 yılOrtam hoş
15 Yorumla- 1 yıl
Yağmurda ıslanmak aşk mı? :)
- 1 yıl
:) Sırılsıklam olmalı...
- 1 yıl
İslanmadığımı kim söyledi? ;)
Aile & Toplum konusunda 10,4b cevap paylaştı. Ben dışarı çıkamıyorum maalesef
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 833 cevap paylaştı. Berqber dolaşalım
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBen evdeyim yataktan çıkmadım valla daha
10 Yorumla
1 yılBaşka işim vardı çıkmadım
10 Yorumlagüzel yağdı valla tam yaz yağmuruydu
10 Yorumla
1 yılBen değil
10 YorumlaZatürre ile birlikte çıktım
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 yılYağmur yok
10 Yorumla
1 yılBizim burds yağmur yagmadi
10 YorumlaHala yürüyorum
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 11,9b cevap paylaştı.
1 yılÖğlen oldu
10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 969 cevap paylaştı. 5 dk gezdim geldi.
10 Yorumla
1 yılIslanırsan karışmam
16 Yorumla- 1 yıl
Deli deli ya
- 1 yıl
☺️☺️
- 1 yıl
Hasta olma emi
- 1 yıl
Tamam canım kendine iyi bak
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 