Annemi kaybettim babamla 12 yıldır küsüm tek çocuğum bu ay ilk defa kendimi kötü hissettim. Annem yanımda değildi 5 ay önce 55 yaşında kaybettim ilk defa dilek dilemediğim bir yaş günü geçirdim. Mutsuz muyum evet gülüyor muyum evet sahte mi evet çünkü ayakta kalmak zorundayım yanımda üvey babam var bana yıllarca babalık yapmış bir adama yarenlik ediyorum bu hayat beni çok sınadı sınıyorda. Haksız yere verdiğim kavgalar, haklı yere verdiğim kavgalardan daha çok. Üstelik artık bunların çetelesini de tutmuyorum hayatta verdiğim en büyük kayıp hediyemdi canım annem ismi gibi hediye olarak geldi gitti. şu an hayatı akışına bıraktım acaba bana sürprizler gelir mi merak ediyorum güzel bir yuvam eşim çocuklarım olsun birine güveneyim isterdim siz hayata nasıl devam ediyorsunuz?
Yaş 36 oldu ama hala gülebiliyorum pek ümitli değilim olduğu gibi kabul etmeyi öğrendim peki siz?
Belli bir yaşa gelmiş insanlar hayatın geri kalan zamanlarını değerlendirmek için bazı şeyleri artık kabul etmek zorundalar. Hayat sürprizlerle dolu olduğu kadar tuzaklarla da doludur. Hayatının merkezindeki insanları kaybettikçe yalnızlaşmanın duygusu insanları belirsizliğe sürükleyebiliyor. Mutluluk her zaman mümkün olan şeydir eskisi gibi olmasa da.
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(18-24)
1 yıl
Valla gayette guzelsiniz abla hic is yerinden vs tanisan konusup gorustugun olmuyor mu ya da ne bilim sosyal medya da artik cok populer oldu tanismak icin hani sana yazan ve tipini de begendigin biriyse geri cevap verebilirsin tanimaya calisirsin baktin uyuyor gibi devam ettirirsin olmadi yollari ayirirsin yani bilemedim baska nasil fikir verebilirim turkiyede genelde daha cok yazip ilgi goruyor kadin kizlar illa yazan oluyor cunku...
Basin sagolsun bu arada Allah sabir versin.🫶😗🥰😇
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
Ben hala ümitliyim, bak her şeye rağmen sen de bir şeyler yapıyorsun aslında çabalamak da bir ümit eylemidir fakat dil başka söyler. Her ne kadar değilim desen de, ümitli olduğun için çabalıyorsun. Ben de ümitliyim yoksa unutulup gitmekten korkutucu bir şey. Bu arada 36 yaşında olduğuna inanmak güç…
Allah rahmet eylesin. İşte imtihan dünyası. Herkesin bir derdi ve sıkıntısı var. Derdi dünya olanın , dünya kadar derdi olurmuş. Dünyasına dünyasına aldanma dünyasına , dünya benimdir diyenin , dün gittik dün yasına.
Ah canım ne güzel bir içtenlikle paylaşmışsın duygularını, seni çok iyi anlıyorum 🌼❤️. Annemi kaybetmenin yarasını ben de çok iyi bilirim, zaman zaman hâlâ yokluğunu derinden hissediyorum. Her şeye rağmen gülmeye çalışman çok kıymetli, bu güçlü yanını kutluyorum. Hayat bazen zorlayıcı gerçekten, ben de yaş aldıkça kabullenmeyi ve hayatı olduğu gibi yaşamayı öğrendim. Sevginin ve umudun hala içinde bir yerlerde olduğunu fark etmen, hayatta güzel sürprizlerin de olabileceğini gösteriyor. Ben de doğada vakit geçirerek, meditasyon yaparak ayakta kalıyorum. Her yeni gün bir mucize gizli, içindeki o umuda tutun lütfen 🤗✨. Seninle aynı yolda yürüyen o kadar çok insan var ki, yalnız değilsin. Sevgiyle kal🙏💫.
Evet kayıplar agır olunca yaşama odaklanmak zor oluyor bende kaybettim anne acısını çok iyi anlıyorum hayat devam ediyor diyolar ama kaldığı yerden etmiyor maalesef o yüzden yaşanan hiç bişeyde ölüm kadar canımı yakmıyor artık
Kötü günler geçirmişsin annenin kaybı derinden etkilemiş seni babanın yoklugu da sana sahip çıkmaması senin sevgiden uzak kalman en sevdiklerinin yanında olmaması baya üzmüş