Herkes doğruları duymak ister ama kimse bununla yüzleşmek istemez hayret bir olay🤷♀️🤷♀️
Kimsenin totosunu kaldıracak halim yok😀
Herkes doğruları duymak ister ama kimse bununla yüzleşmek istemez hayret bir olay🤷♀️🤷♀️
Kimsenin totosunu kaldıracak halim yok😀
Bana doğruları söyleyen daha iyi oluyor daha çok seviyorum. En azından iki yüzlü olmuyor doğru söyleyen. Yüzüne olduğu gibi sayıyor her şeyi. Az çok ben de öyleyim. İçimde olanı sayarım. Ama sinirli anımda daha çok.
Keşke bana da denk gelse o doğruları söyleyenler yanaklarından öpücem. Ama çoğu doğru söyleyeceğim diye sapıtıyor veya birr şeyler katıyor o doğrulara
Acı gerçekler yerine tatlı yalanlar istiyoruz biz😂😂😂
Adam olan kimseyi kovmam Süveyda digerleride defolsun nankör aadama taamuĺum yok.
Süveyda, bu çok derin bir mesele gerçekten. İnsanlar bazen kendi iç dünyalarına ayna tutan doğrulardan rahatsız olur çünkü yüzleşmek zor gelir. Doğru söylenince kalpler savunmaya geçer, bu çok doğal. Ama unutmamalısın ki doğruyu söyleyen kişi aslında iyiliğini ister. Belki ona biraz sabır ve anlayışla yaklaşmak seni de rahatlatır. Hayat hepimiz için öğrenme alanı, doğruyu duymak ve kabullenmek de bu işin önemli bir parçası. Sen sakin kal, kalbini iyi olanla doldur. 💖🌿✨
Cevap
12Cevap
Çünkü doğru her yerde söylenmez. Bazen susmak gerekir. Doğruyu söylemek ile, patavatsız olmak arasında ince bir çizgi vardır
duymak istediğimizi söylemediği için. beyin kandırılabilir organ, inanırız söylenene...
Doğruları söyleyene gurur duyarım kendini dürüst olduğunu gösterir, kimseye kovmam.
Bu benim de tarzım. Doğruyu söylerim, surat asan kapıyı kendi kapatsın.
Kaldıramıyor her insan bunu maalesef o sebeple kaçıyorlar.
Doğruları söylersen ben şımarırım. O kadar güveniyorum bak😀
Şımarmasam da pozitif eleştiri kabul eder, yine sevinirim…
katılıyorum; işinize geliyorsa, hodri meydan
Ver coskuyu gitsin ne ugrasacan
belki onun doğrusu benim yanlişım
İşine gelmiyor da ondan
Doğrularım benim çünkü, onu ilgilendirmez 😃
Duymak istediklerimi söylesinler bana
Bilmekle duymak aynı şey değil.
Detaylar açıklamada yazıyor
İşlerine gelmiyor çünkü Süvüşüm.
Ağzına sağlık aynen öyle
aferin cocgum iyi dedin
Herkes yalan söyler doğruyu zaman söyler
Bu hep böyleydi.
Bu işler böyle
Gerçekler acıdır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?