Eşimin işyerindeki erkek arkadaşıyla olan samimiyetine sizce müdahale etmelimiyim? ayrıntılı yazdım Bi bakar mısınız?

Eşim işyerinde bir erkek arkadaşıyla yazışıyor. Bu adam bazen film önerisi, dizi önerisi ya da yemek tarifleri atıyor. Eşim genelde yanıt vermiyor ama bazen veriyor. 3 4 gün önce akşam saat 21:00 civarında telefona gelen bir video dikkatimi çekti. Videoyu açtım, bir çiftin randevuya çıktığını ve adamın kıza hesabı yarı yarıya ödettiğini gösteren komik bir TikTok videosu olduğunu gördüm. Eşime izlettim ve neden bunu gönderdiğini sordum. Eşimde "Anlamadım valla" dedi, altına ise "Bak, Fatmanın olayı" yazmış. Eşim daha sonra, videonun arkasındaki durumu açıklayarak, "Yemekte Fatma anlatmıştı birisiyle çıkmış ve hesap yarı yarıya yapalım demiş" Fatma, bunların grup arkadaşı ve bekar.

Ben de "Peki, ne cevap yazacaksın?" diye sordum. Eşim, "Yazmayacağım, boş ver" dedi. Ben de inat ettim ve "O zaman ben yazayım bakalım ne olacak" dedim. Eşim, "Yazma, yazdıkça o da yazıyor, bırak boş ver" diye ısrar etti. Ama bende inat ettim.. Eşim de "İstersen hemen arayım, 'eşim rahatsız oluyor' diyeyim, bir daha mesaj atmasın" dedi. Patavatsız İn teki işte dedi. Eşim. Ancak ben, adamı gereksiz yere işkillendirmek ve kendimi küçük düşürmek istemedim. Arama dedim. O yüzden "Video'yu açamadım, nedir bu?" şeklinde yazdım.

Adam da "Yahu Fatma yemekte anlattı ya, o işte" diye yanıt verdi ve hemen ardından başka bir video gönderdi. Bu video, temizlik yapıp yorulan kadınları gösteren komik bir video idi. Altına da "Buda sizin muhabbet" yazmış. Ben de yine "Bunu da açamadım, nedir bu?" diye yazdım. Adam da, "Kocana söyle sana 60 bin TL'ye bir iPhone alsın" diye cevap verdi. Ben de "İstersem alır" yazdım. Sonra açıklama yaparak, "Hani sizde muhabbet dönüyor ya, temizlik çok yoruyor, işte o" dedi. Bemde cevap yazdım "haaa hatırladım" dedim. Bir daha da bişey yazmadı.

O günden sonra, 4-5 gün geçti ve adam bir daha yazmadı. Şimdi kafama takıldı, acaba eşim bir daha mesaj atmamamı mı istedi? Dün akşamda eşim uyurken bu adamla olan bütün mesajlaşmalara baktım. 2019 dan beri. Farkettim ki eşimde buna kişisel gelisim videoları, komik videolar, dini videolar atmış. Ama adam yanıt vermemiş. ya da eşim silmiş yanıtlarını. Bazılarınada cevap vermiş. Biz bir ara araba arıyor duk. Sahibinden bir sürü ilan atmış eşime. Eşimde bu araba nasıl şu alınır mı falan filan yazışmışlar. Kiralık ev bakıyor duk o dönemlerde hep kiralık ilan ları atmış eşime. Hatta Bursa da gezilecek yerler restoranlar falan atmış. Bazılarına ailecek gittik (adamın eşimle gitmediğinden eminim o açıdan sorun yok) sizce ne yapmalıyım?

Güncellemeler
1 yıl
Son yazışmaları. Eşim:müdür beni çağırmış. Bilgin var mı konu ne. Biliyor san söyle. Adam:maalesef. Bu yazışmadan 20 dakika somra eşim :evet yıl değerlendirme. Açık olayım mı politik mi davranayım. Açıl konuşacağım. Adam:içimden nasıp geliyor sa. *****yazışma bu kadar. Eşim 20 dakka sonra evet demiş ama arada yazışma yok. Eşim neye evet demiş. Yani mesaj silmiş eşim. Doğru değilmi?
Eşimin işyerindeki erkek arkadaşıyla olan samimiyetine sizce müdahale etmelimiyim? ayrıntılı yazdım Bi bakar mısınız?
Cevapla