Ablamın nikahına katılamadım çok mu kötü bir kardeşim?

Merhaba yakın zamanda ablamın kız isteme töreni oldu ama daha çok kız isteme nişan hepsi birlikte gibiydi bir ay sonrasına da düğün ayarladılar tam arasında da nikahları oldu fakat tüm aile ayrı şehirlerde yaşıyoruz ve ben baya uzaktayım aynı zamanda çalışıyorum nikah tarihinde acele karar verdiler nişandan sonra öğrendim tam tarihi sonuç olarak ayarlayıp katılamadım kendimi çok zorlasam katılabilirim belki ama hem Uçakla gidip gelmem gerekeceği için epey masraflı olacaktı daha düğün için takı almam gerekiyor hem de düğün için de izin istemem gerektiğinden zorlanacaktım ablam seninde yanımda olmanı isterdim dedi üzüldüm baya sizce ben kötü bir kardeş miyim

Ablamın nikahına katılamadım çok mu kötü bir kardeşim?
Cevapla