Arkadaşsızlık meselesi beni bunaltıyor, tek ben miyim bu durumu yaşayan?

- Lise arkadaşlıkları zaten bitti;

- Mahallemde benden başka, yaşıt olan bi kız var ama onunla arkadaş olamam;

- Üniversiteyi açıktan okuyorum (puan eksikliğinden mecbur orayı yazdım) ;

- Çalıştığım yerde yaşıtlarım yok pek.

Anlayacağınız tenhayım ve gençliğimin içine s.. ılıyor.

Arkadaşsızlık meselesi beni bunaltıyor, tek ben miyim bu durumu yaşayan?
Cevapla