Arkadaş Ortamımda Dışlandığımı hissediyorum bu beni çok üzüyor?

Selam Arkadaşlar Hemen Konuya Gelicem Arkadaş Ortamımda sanki dışlanıyormuş gibi hissediyorum whatsap grubumuz var oradan yazdığım zaman zoraki cvp veriyorlar mış gibi ya da hiç ya da geç cvp veriyorlar ya da oralı olmuyorlar gibi diğerleri yazınca bikaç dk. İçinde hemen cvp verip fikirlerini dikkate alıyorlar ama benim değil bugün cafeye gidicez kız kıza Bn mekan atıyorum burası güzelmiş diye kimse cvp bile vermiyo doğru düzgün ama Baskası mekan attı herkes cvp verdi kendimi çok kötü hissediyorum Lütfen Cvp Verin?
Arkadaş Ortamımda Dışlandığımı hissediyorum bu beni çok üzüyor?
Cevapla