Arkadaşsizlik durumu benim için zor?

Normal de asosyal biriyim ama sosyal biriymiş gibi davranıyorum biraz kurs çıkışı yeni tanıştığım kızla arkadaş olduk vs yemek yemeye davet etti arkadaşı da gelicekti vs param olmadığı için o an yok gelemem vs dedi normalde kimse davet etmez şaşırdım ayrıca 1den fazla kişinin yanında çekiniyorum aslında :(
Arkadaşsizlik durumu benim için zor?
Cevapla