Bir süredir kendimi çok yalnız hissediyorum kimseyle görüşmek istemiyorum herkes bana samimiyetsiz geliyor neden?

Tek yaşıyorum olduğum şehirde arkadaşlarım da var aslında ama ailem de dahil kimseyi görmek istemiyorum. İçimden gelmiyor ve içimde bir sıkıntı var uzun zamandır. Yani kötü şeyler yaşadım zamanında Ama neden böyle devam ediyor bilmiyorum.

Bir süredir kendimi çok yalnız hissediyorum kimseyle görüşmek istemiyorum herkes bana samimiyetsiz geliyor neden?
Cevapla