Sürekli yalnız hissediyorum yıllardır kimse yanımda olmuyor niye?

Issız ıssız yaşıyorum kendi kendime.
Sürekli yalnız hissediyorum yıllardır kimse yanımda olmuyor niye?
Cevapla