Neden kimse benimle yakın olmuyor hep dışlanan ben oluyorum?

Hep arkadaşlık ilişkilerimde dışlanan önemsenmeyen biriyim kimse benle yakın olmuyor neden böyle. Beni ezdiklerini düşünüyorum genelde hakkımda soğuk, don biri derler ama ben insanlara nasıl davranacağımı bilmiyorum iyi saf davranıyorum ve ezilen önemsenmeyen üzülen ben oluyorum neden kimse beni istemiyor? Çirkin, itici olduğum için mi kendime hiç özsaygım kalmadı kemdimi beğenmiyorum bu yüzden hiç değerli olduğumu hissettirmedi kimse ben ne yapacağım ölmek istiyorum
Neden kimse benimle yakın olmuyor hep dışlanan ben oluyorum?
Cevapla