Kızlar Bir Adım Öne İçiniz de asker olan var mı? Mesleğin en zor yönü ne? (Sayfa 2) Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor İçiniz de asker olan var mı? Mesleğin en zor yönü ne? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
voluptuous Takip Et Master Yaş: 35 , eic 35% +1 yıl disiplindir galiba 0 7 Yorumla Soran +1 yıl Sen Nesin arkadaşım herşeyden çıkıyon :))) Yorumla voluptuous +1 yıl robot yazıyor bilgisayardan hacker im ben Yorumla Soran +1 yıl Çok şapşik duruyon :))))) Yorumla voluptuous +1 yıl senin kafandaki soru işareti daha komik Yorumla Soran +1 yıl İlimizde şapşikiz :))) Yorumla voluptuous +1 yıl ahah :) Yorumla Soran +1 yıl :))) Yorumla
UmutUnal Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl ASKERLIK YAPMADIM 0 1 Yorumla id1lly +1 yıl Asker kaçağı mısın? Yorumla
yancys Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 4,4b cevap paylaştı. gurbette olmak 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Uzman jandarmayim 0 4 Yorumla safirkara +1 yıl Vaayyy süper ya Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Meslegim cok zor olmasina ragmen seviyorum herkes yapamaz bu meslegi askerligin temeli disiplindir. Yorumla Soran +1 yıl BN hiç sevmiyorum genel de egoist bencil dediğim dedik oluyorlar. Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Çoğunluk öyle ama benim tarzim degil o Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
80Cevap
astsubay arkadaslarım var
en zor yanı askeriyede manita olmaması :D
disiplindir galiba
Sen Nesin arkadaşım herşeyden çıkıyon :)))
robot yazıyor bilgisayardan hacker im ben
Çok şapşik duruyon :)))))
senin kafandaki soru işareti daha komik
İlimizde şapşikiz :)))
ahah :)
:)))
yat kalk sürün iste ne olsun...
Bedelli askerlik...
askerde dovmuyolar demi :D
Askermi olcaksin?
Bu sidede hic sanmiyorum
ASKERLIK YAPMADIM
Asker kaçağı mısın?
Haftanın 5 günü her sabah traş
Emin ol en zoru ast üst ilişkisi
kolay meslek mi var bre kardeşim
zormuş
gidince. gorursun :)
gurbette olmak
emir almak
askerlik zordur
Askerlik zor
Uzman jandarmayim
Vaayyy süper ya
Meslegim cok zor olmasina ragmen seviyorum herkes yapamaz bu meslegi askerligin temeli disiplindir.
BN hiç sevmiyorum genel de egoist bencil dediğim dedik oluyorlar.
Çoğunluk öyle ama benim tarzim degil o
askere mi gidiyon
nayır yok
Hayır bn deilim
Emir komuta zor