Kendimi çok yalnız hissediyorum. Neredeyse okul çevrem olarak kimse kalmadı?

Öncelikle merhaba. Benim okulda samimi olduğum yakın bir normal erkek kankam vardı. Küsme sebebini söylersem uzar. O yüzden uzatmak istemiyorum hiç. Ve küsme sebebi çok çocukça.

Geçen hafta ise sınav çıkışı merdivenlerde o arkadaşımı gördüm. Arkasından da hafifçe vurduydum. Sonra gördü ve hiçbir tepki vermedi. Sonra kenarda durup "Niye konuşmuyorsun kanka?" Dediğimde " Artık arkadaşlığımı kesmek istiyorum seninle. Çok da yüz göz olmanın bi anlamı yok "dedi şaşırdım çünkü bunu o arkadaşımdan beklemezdim. Aynı zamanda bu arkadaşım 1 yıllık falandı. Ve bunları söylerken ise sesi ciddiydi fakat bana gülerek cevap veriyordu. Önce şaka sandım sonrada "Demek ki bu kadar kararlı "diyip sınıfıma geçmiştim. Sebebini de sonradan arkadaşımdan öğrendim ve gerçekten de bu durumda diğer arkadaşımla hemfikirdik aşırı saçmaydı bu sebep. Ortada yapmadığım bisey yüzünden yapmışım gibi lanse edilmişti.

Okulda neredeyse önceden samimi olduğum insanları hayatımda olmadıklarını fark ettiğimde bu bana yetersizlik hissi gibi geliyor.

Ne yapmalıyım? Halbuki tek yaptığım şey değer vermek fakat karşılığı bu...

Kendimi çok yalnız hissediyorum. Neredeyse okul çevrem olarak kimse kalmadı?
Cevapla