Hiç arkadaşım yok evde çok sıkılıyorum kendimi yalnız hissediyorum?

Dışarı çıkıp diğer insanlar gibi gezmek istiyorum ama tek başıma çok sıkılıyorum biraz saf biriyim arkadaşlarım hep kazık attı herkesi sildim ama tel başıma da depresyona giriyorum ne yapabilirim
Hiç arkadaşım yok evde çok sıkılıyorum kendimi yalnız hissediyorum?
Cevapla