Yıllarca çabaladım. Babam okutmadı dedi okuma belgesi alıp okusun diye çabaladım yorulduğumla kaldım ben kitap yüzü açmadım dedi okumadım roman kişisel gelişim kitabı kalmadı okudum. Baban beni gezdirmedi yedirip içirmedi dedi kendim bile kapısından geçmediğim kafelere lokantalara götürdüm. Her konuda annem hep ilerde olsun diye çabaladım. Bugün geldiğimiz noktada ya herşeyi inkar ediyor ya da mecbursun evlat olarak yapmaya diyip kenara çıkıyor.
Anne mi çocuğunu hep ileri taşımalıydı yoksa çocuk mu küçücük omuzlarında annesinin derdini taşımalıydı?
Aşamıyorum içim kırgın. Ne yapabilirim?
Anne mi çocuğunu hep ileri taşımalıydı yoksa çocuk mu küçücük omuzlarında annesinin derdini taşımalıydı?
Aşamıyorum içim kırgın. Ne yapabilirim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Annen seni ileriye taşınması gerekirken sen onun görevini alıp sen onu ileriye taşımak için çabaladın ama sonra da yanlış olup yorulduğunu fark ettin bence bundan sonra onlar için çabalamak zorunda değilsin çocuk olan sensin onlar senin arkanda durmak zorunda durmuyorlarsa da sen de onların yaptığı gibi bencil olmalısın bundan sonra kendi hayatını düşün
Haklısınız
Yapmak istememis bahaneside baban yapmadi olmus
Babam gerçekten yapmamış annemi kıskandığından kendi akrabalarına oturmaya bile göndermiyordu biz büyüdükçe annem topluma girdi şimdi 50 yaşlarındalar ikisi de yeni yeni annem tek başına bir yerlere gidebiliyor onda da kendine güvenemiyor telaşlanıyor
Böyle hayatlar var maalesef
Şöyle düşün en azindan yabanciya degilde annene yapmissin boş ver inkar etsin emek verdiysende annene vermissin helali hos olsun. Biz 5 para etmez insanlara yaptik o dediklerini sonra bizi begenmediler hor gormeye çalıştılar
Bu açıdan düşünmemiştim ama el sonuçta onların değer bilmezliği aile kadar acıtmaz ki. Ama haklısın anneme yaptım, elimden geleni yaptım.
Bence tam tersi yabancinin kiymet bilmemesi dha çok acıtıyor. Aileme verdiklerimi hic aramam
Doğrudur dediğim gibi bu açıdan düşünmemiştim
Aynısı bende de var reddettim şimdi hiç saymıyorum kendi başına biraktim