AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
77Cevap
Kıskanıyorlar kendi ayakları üzerinde duran kadınları
sakın ol sampiyon. çok kızgınsın. ama evlen ya:) dermişim
Kendim diyorsun patavatsız işte öyle gereksiz insanların laflarını
O insanın kendine insanım demeye hakkı yok illa evlenmek zorundasım diye kural yok
Erkeklere de yok. Hep soruyolar. Ne zaman eevleniceksin
keşke deseydin senin gibi çocukla ortada dul dul dolaşmak istemiyorum.
Çoğu evlinin en büyük başarısı evlilik olduğundan hep onu konuşurlar
Valla okurken ayağa kalktım alkışladım.
evliliğin sorumluluğunu almak istemiyorum. bu sorumluluğu almayıp insanların başını yakanlardan olmayı tercih etmiyorsunuz en azından. bekar hayatınızda size musmutlu sağlıklı günler dilerim. tebrikler.
Ben hayatıma birini alırsam o kişinin hayatını yakmam. Aksine bir erkeğin benim hayatımı yakmasını istemem. Erkekler benim gibi bir kadını alıp başına taç etmeli. Ama ben dominant biriyim. Evde prenses yetiştim. İsteğim çok olur. Bekar hayatımdaki rahatlığı bana vermesini isterim. Yoksa sadakat, sevgi, saygı neden zor gelsin. Ama erkek benim lafımdan çıkmayacak. Öyle kafasına hareket etmeyecek. Benim yapamadığım ne varsa aynısını o da yapamayacak. Ben öyle ayrıma gelemem. Şaka yaparken dahi eşim denk olduğumuzu bilecek. Bana yanlış yaparsa bedelini çok ağır bir şekilde ödeyeceğini bilecek. Yani bu ülkede bir kadın hangi şartlarda evleniyorsa benim eşim olacak erkek aynı şartlar ile benimle evlenecek. Yoksa belasını...
Kusura bakma gaza geldim biraz pardon
prensipleriniz sizin özeliniz ama bu istekleri evlilik sonrası uygulamak isteyen bir sürü insan var. siz en azından kendinizi biliyor ve kimsenin bunu kabul etmeyeceğini bildiğiniz için ne kendi nede başkasının hayatını silkelemiyorsunuz. teşekkürler. :)
Saygı duyuyorum
Teşekkür ederim
Rica ederim
İnsanların bu şekilde davranması daha çok üzüyor. Karışmasınlar ya. Evlenen de ölüyor evlenmeyende. Çocuk doğursak o çocuğun hayırlı ve sağlıklı olacağının bile garantisi yok. Millet hep herşeye maydanoz
süper kızmışsın haklısın da...
benim kadın versiyonuma rastladığıma da sevindim :)
fikrin değişirse bir gün tanışıp haberleşelim :)
Benzer şeyi eski sevgilim yaptı ayrılır ayrılmaz nişanlandı 🤷♂️
Ne yaptı tam olarak?
Biraz uzun da okumak istersen yazarım
Olayın detayı da şu uzun ama vaktiniz olursa okursanız gördümki ayrılığın 3 haftasına sosyal medya kalpler ardından söz nişan mutlu fotolar ya kendimde hata aradım acaba dedim bu sürede ben mi çabaladım ne bileyim biraz ayrı kalırsak kafasını toplar bende çok kırılmıştım bir anda engelleyip herşeyi silmesine ama bunu da insan yapamaz başkasını nasıl sever ya hiç öyle birisi değildi Kız isteme nişan hayallerini bile kurmuştuk şimdi başkasına nasıl hemen 3 hafta içinde sevip bu hayali onunla kurabilir mi insan olay şöyle bir yıllık güzel ilişki hiç birbirini kırmadan geçen annelerin tanıştığı evlilik yolundaydık saçma sebepten (bana şu ev aletini alır mısın dedi deneme imiş beni evlenmeye niyetim var mı yok mu ayrıca sevgili alışverişte belli olur demiş arkadaşları) ve üstüne nişan biraz gecikti diye (ekonomik sebepler ya anneler konuşsun dedim bakarız hallederiz dinlemek istemedi bile) beklentisizlik mutsuzluk adı altında ayrıldı senin için geceleri uyuyamıyorum sevginden diyen kız ayrılığın 3 haftasına instagram kalpler ve nişan yapmış babasının arkadaşının oğlu ile başka şehre gitmem orası psikolojimi bozmuştu dediği şehre gidecek sanırım gelin olarak annesi ile nişan günü yolda konuştum senden nefret ediyor ayaklarına kapansan yine olmaz yüzükler alındı yemin et nişan yapacak mıydın tek aşkımdı kimseyle sevgili olmadım sevgi bu kadar anlamsız mı dedim 3-5 ay tanımadan kızım evlenmez çok inatçıdır diyo ee nasıl 15 günde nişan diyorum cevap yok aile tanıdık aile çok severiz çok iyiler hemen düğünde yaparız dediler diyo kız beni yolda gördü gözleri dolu dolu gitti heryerden engellemiş numarasını değişmiş ben ne yaptım ki ona evlenmeye çok meraklılardı hayatı ona kurulu kuzenlerim evleniyo herkes bana soruyor deyip duruyordu sanırım evlilik teklifi fotosunu koymuş profil fotosuna oysa beni engellemişti ailemi herkesi sadece kardeşimin kız arkadaşının engelini kaldırmış onun üzerinden göreyim diye nispet gibi ya
Hepsini okudum. Yanlış anlamada kız sonuna kadar haklı. Umarım gittiği yerde mutlu olur.
Yani ayrılır ayrılmaz hemen başkasını sevebilir benim çabamın emeklerimin karşılığı yok yani ilk defa farklı tamamen beni haksız siz buldunuz 🤷♂️
Belirsizlik cehennemdir.
Anlıyorum haklısınız ben sadece dıyorum ki beni severken gözleri dolan bende onu çok seviyorken ayrılığın hemen 3 haftasına nişan yapacak kadar başkasını sevmeyi anlayamadım hepsi bu
Tahminimi söylüyorum. Adayı her zaman olan biridir. Ama o birçok seçeneği varken seni gerçekten sevip değer vermiştir. Ayrılınca mantıkla hareket edip zaten hazırda olan birine tamam demiştir. Sorun ne biliyor musun? İlişkide birçok kadın deli dolu aşık olsa da olmasa da kendisine gelen adayları genelde gizler. Aynı tatsızlık olmasın diye. Erkekte bu durum karşısında o kadar rahat davranır ki. Hiçbir uyarıyı farketmez bile. Kadin evlilik isteyince laf ediyorsunuz ama ben bir ilişkide Hiçbir erkeğin birçok kadın tarafından beklendiğini ya da kadınlar tarafından haber gönderildiğini sanmıyorum. Kadınların her zaman erkeklerden daha fazla seçeneği vardır. Ama erkekler kadınlar kendilerine aşık olunca çok özensiz oluyorlar ilişkide. Bunu okuyan varsa iyi düşünsün. Sizi deli gibi seven bekleyen her kadının emin olun birçok seçeneği vardır.
Anlıyorum bana demişti babamın arkadaşının oğlu beni istemişti ben yok demiştim istememiştim felan snaırım şimdi ona gitti ama kendim için demiyorum bu sağlıksız bir durum değil midir ona en ufak kötülüğüm olmadı şimdi böyle bu şekilde gitmek sevmek de önemli değil mi bir çok seçenek yani o olmazsa bu olsun sevgi değilde evliliği sevmek sanki
Adı üstünde patavassizmis. Ne güzel ekonomik özgürlüğünüz var, keyfiniz yerinde gününüzü kocanizin keyfi ruh hali belirlemiyor. Olsun diye olacağına tam içinize sineni beklemek saygı duyulacak bişey. hic sallamayin boş konusanlari
Öyle maalesef ki sen şanslısın ben çevremeen akrabalarımdan da öyle sözler duyuyorum. Sürekli evlilik evlilik
Aynı yaştayız
Bazıları patavatsız olur senin arkadaşın da maalesef onlardan biriymiş
Ay bir de görünce bir sarılmaları yok mu
Ahtapot gibi 4 kol sarilmalardan nefret ederim
Yapıştı bırakmıyor
Sonrası patavatsızlık
İşte tam da böyle tiplerden nefret ediyorum
👍👍 Kendi işine aklı ermez gider başkasinin işine burnunu sokar...
Toplumdaki cehaletten kaynaklı olan bir durum başlıca sebebi hiçbir erkeğin ona ilgi duymadığı ilgi duymadığı gibi ona saygı duymadığı Fikri en baştan yazık ki
büyüdükleri aile yapısı ve toplumdan ötürü evlenmemek problemli bir şeymiş gibi düşünüyorlar ama ne alakası var gençliğinin baharında annesinin köyden getirdiği kızla evlenmesi daha absürt
Ailen baskı yapmadığı için çok şanslısın
Her kes senin kadar şanslı değil
nasibin gelirse diyenler cahildir zaten :D öyle bir şey yok aslında ne nasibi hahaha
Kendi iki koca eskitmis. Motoru soğusun biraz üçüncü ne zamanmis keşke onu da sorsaydın
Sen yine çalışmışsin bazı firmalar bekarlara iş bile vermiyorlar
Aptal dostun olacağına akıllı düşmanın olsun... Ne kadar doğru.
Bu sözü benden başka kullanan da varmış demek ki
ben şaşıyım ve böyle olmam koca bulmamın sıradışı olduğu anlamına gelmiyor herkes sizin gibi görsele bakmıyor
Daha önce hiç kız arkadaşı olmamış erkeklere nasıl saygınız olmayıp ezik olarak görüyorsa sizide öylr gören var demekki
Evlenip boşanmaktan iyidir bekar kalmak deseydin
Ah işte zaten lafım yarım kaldı diye içim içimi yedi ya en çok.
😂😂 haklı taraftasın canım sıkma güzel canını
Çünkü zaman kadınların doğa erkeklerin düşmanı
Deseydin ya sen neden ilkinde başarısız oldunda ikincisini aldın yoksa yasal eş. crtmusun
Sende evlen 32 yaşında bakiresin nezmn çocuk yapcan🤔
Mutsuz bi evlilik olacagina bekar kalmak daha iyi bu devirde evlilik zor ya
Abaza bulursun güzellik bir yere kadar demedi deme gerçekler can yakar
Boşanmış kadınlarada yok
Ben sana daha çok saygı gösteriyorum
Çok teşekkür ederim. Sıra bekliyorduk. Lafımı bitirmeden ay siramiz geldi diye kalktı gitti. Lafım yarım kaldı diye ayrı sinir oldum.
Ablama anlattım. Dedim bozuldum. Hiç beklemiyordum. Dedi takma. Oğlunu annesine bırakıp başka adama gidenden ne beklersin dedi. Yine de sinirim geçmedi.
Senin gibi yaprak hastası degilim demeliydin
🤣🤣🤣🤣 Evet
O kadar doğru bir söz ki. Birak bu lafı saygımı bozmadan konuşmaya başladım. O bile yarım kaldı. Ay tatlım siramiz geldi deyip hol doktorun yanına girdi.
Yedikce sissin takma
Hayatını yaşamaya devam et. Kudursunlar
Toplumun kalıplaşmış davranışları işte
Evde kalmış gözüyle bakılır
Aklı olan evlenmez çocuk hayaliniz yok sa da bence hiç sorun yoktur
En iyisi kimseyi takmamak.
Çocuk sahibi olsun diye bekledikleri için
İyi başladın kibirle bitirdin sen evlenme boş ver
Kafayı kocayla bozmak ne ya sanki bir başarı
Seninle evlenmek güzel olurdu yılların patlaması
isteyen istediğini yapabiler
Doğru söylüyor ben damacanayla evlendim
Sen niye evlenmedin peki çok seçici olduğun içinmi yoksa hayatına hiç kimse girmedimi?
Herkesi ciddiye alma, bazıları gerçekten çok cıvık
Evlilik başarı olarak görülüyor
İkinci evliliğini dün öğrendim. Birinci evliliği de kaçarak oldu. Ailesi yine iyi bosandiginda oğluyla kabul ettiler. Şimdi oğlunu annesine birakil başkasıyla evlenmiş.
Evlilik boş diye düşünüyorum
Oyoşbu gözüylee bakarlar
Bende evlenmiyorum
Mutlu isek sorun yok bana göre.
erkek tercih etmiyorum
Niyee
Cok saygisiz insanlar var
Kesinlikle katılıyorum
32 yasindasin ve bambaskasin
Normal biriyim bence. Artık insanların bekar kadın figurunu normal olarak görmesi lazım.
figürmüsün sen
Evlilik neyin çözümü Allah aşkına
Evlenmeyen kadına daha çok var saygımm
Kendisi Koca diye yanıyor salla
vlenmek zorunda değilsin
En iyisi abla bende ilerde sen olcam dhxgfyf
Ben de ayni senin gibiyim 29 yasindayim
Yanlış bir çevren olduğunu gösterir
Var yav sen bilmiyorsun