Kadınların neden hemcinslerine saygısı yok?

dün devlet hastanesine gittim rezillik ve orada çalışanlara sabır diliyorum gerçekten çöp ağzına kadar kanlı ped ve boklu kağıt dolu. kapı duvarlarına kuru sümüklerini yapıştırmışlar bunlar yetmezmiş gibi tam çıkıyordum ki karının biri zort diye sesli sesli sıçtı yani insan o sesi çıkarmamak için az ıkınır falan sonra merak ettim bu sesi çıkaran kim diye bekledim eşarplı bir kadın geldi ama öyle yaşlı değil max 30. elini yıkamadan eşarbının iğnesini düzeltip gitti hiçbişey olmamış gibi sıfır utanma. ben bu kadınların kocalarına hoş görünmek için günde 3 defa duş aldığına eminim bide gizli gizli osuruyolardır keşke hemcinslerine de biraz saygıları utanmaları olsa 😡😡

Kadınların neden hemcinslerine saygısı yok?
Cevapla