Kadinlara saygı duyulmuyor bu dünyada neden?

ben feminist bir trans erkek olarak biyolojik erkeklerin kadinlarla empati yapma yeteneğinin sıfırında altinda olduğunu düşünüyorum kadinlarin yaşadıklarını yasasalar yuzde 1 bile ayakta kalamayacak olan canlılar oturup kadinlara küfür edip hakaret ediyorlar tehdit şantaj darb vurma sövme dövme öldürme kavga dövüş yani kadinlarla savaşiyolar bu nasil bir yaklaşım tarzidir kadınlara karşı bu nasil bir çiglik pişmemişlik kocaman yaşa geliyolar hala pismiyolar hamurlarinda hep çiğlik var kadinlara bu kadar ozverisiz anlayissiz davranip bide kadinlari suclamalari yokmu cildirir insan ben valla bir trans erkek olarak biyolojik erkeklerin erkek olmayı haketmediklerini düşünüyorum
Kadinlara saygı duyulmuyor bu dünyada neden?
Cevapla