Hukuk kazanmak için neler yapmalıyım?

Arkadaşlar hukuk kazanmayı her şeyden çok isteyen bir öğrenciyim. Okulumda gerçekten iyi bir okul,özellikle eşit ağırlık bölümündan her yıl bir sürü hükük kazanan çıkıyor. Bende eşit ağırlık okuyorum. 9.sınıfım pek iyi geçmedi,karnemde zayıf yokt fakat drslerimde yeteri kadar iyi değildi. 10.sınıfı ana dersler bakımından iyi geçirdim,özellikle mat edeb gibi dersleri. Şimdi 11e geçiyorum,bu iki seneyi gerçekten iyi değerlendirmek istiyorum neler yapmalıyım,önerilernz nelerdir? Özellikle hukuk kazanmışlardan öneri beklyorum,gözümde çok büyüyor ama çok istiyorum..
Hukuk kazanmak için neler yapmalıyım?
Cevapla