AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
116Cevap
Dünya olmazdı :) cosmopolitan olurdu aboooo düşünmek bile istemiyorum zaten 8 Mart :)
Erkekler yonetiyo da ne oluyo yine ayni b*k degisen ne ev kurmak icin bile bir kadin bir erkek lazim ulke yonetmek icinde esit sayida olmali bence
gercektede erkekler yonetmiyor ki lobiler yonetiyor
Fazla vizyonlu bir yönetim olmasa da daha güzel olabilirdi.
ben hayatımın yarısını kırbaclanarak gecirirdim herhal. :D
kıskançlık kırpaçları al sana fantazi:D
aynen kanka :)))) razıyım my sayzettttt diye bagırıp dururdum. :)
Kadin diyince akliniza hemen neden trip geliyor ya?
çünkü tescilli
kadina olan siddet gunumuzdeki kadar korkutucu duzeyde olmazdi sanirim tecavuzcuyu hadim eden oldureni olduren bir hukumet olurdu galiba simdiki gibi besleyen degil
Hep entrikalar donerdi kiskancliklar birbiriniz kuyusunu kazmalar olurdu diye dusunuyorum:)) tabi denemeden bilemeyiz
çok düşünmeye gerek yok
Dünyayı zaten kadınlar yönetiyor. Derin devlet sistemi :)
Zaten biz yonetoruz siz fwrkinda bile degilsiniz ;)
ilk başta televizyonlarda spor haberleri kaldırılıp yerine; mutfak programları getirilir.
Birbirlerini yer parcalar dilar cekememezlik ve kiskancliktan dolayi yine her sey erkeklere kalirdi
Her yer orkid bahçesi.. Fazla konuşmiyim sonra batarız. asdfg
her ayın 3-4 günü savaş çıkardı ne olacak bide hepsi yorum yapmış tasma takardık hadım ederdik diye ne kadar sado mazo var nan
Bir kadın olarak söylüyorum iyi ki öyle bir şey yok kadınlar birbirleriyle yarıştığı aşırı kıskançlık olduğu için çok kan aktardı 😂😂😂
Daha duygusal davranırlardı.
Savaş filan olmazdı, hiç bir yerde.
Tahtına çekilip pembe dizileri izlerlerdi.
Özel günlerinde dünya savaşı çıkarırlardı.
-Prenses hanım
-Prenses deme banaaa
bide regl dönemiyseromayı 10defa yakarlar
Anasını bile ağlatırlar :-D
dünyayı yöneten zaten kadınlar. unutmayalım ki baştaki her erkeği kontrol eden bir kadın var :)
Hı-hı öyle :)
yaw he he
tabi kesin öyledir xd
kıskançlık ve fitne olurdu
orası kesin pişti olayları tavan yapardı
şeytan bile kadın şerrinden korkmuş o kadar yani :)
orası doğru şeytanla kadını aynı çuvala koymuşlar şeytan beni çıkarın demiş
:D kadınlaarr..
ahh kadınlar ahhhh
Kadınların cenesi yuzunden hergun 100 kadının cenesi kırılır 100 erkek de hapsi boylardı
Belkide kadınlar bu ülkeyi erkeklerden iyi yönetir. Nereden bileceksiniz
Dünyayı yönetenlerden biri zaten kadın Janet Yellen
Kadinlar aclik ve sefalete daha duyarlilar. Bu bile yeterlidir.
Savaşa giderken ayy selmayla pişti olduk ben bir daha savaşmıycam derdik güzel olurdu ya :ddd
Curcuna mı olurdu ilk akla gelen o. ama daha önemlisi her yer çamaşır suyu kokardı beee
vavavav dünya toz pembe olurdu, savas yerıne barıs ve kardeslık olurdu, sevgı ve ask olurdu
hadi ama buna kimse inanmaz
nıye
kardeşlik olmazdıki birdaha düşün
ben olsaydım olurdu nıye olurdu bence en azın dan savas olmazdı ama kıskanclık olurdu
yaaaa
pehhhh
:) hımmm begenmedınmı cevabı :( :(
hayır
offffffffffff
oflama beee
offfffffffff
burdan bole mesaj atıyon ozelden baska
nedemek başka yine atarım ama sen saygısızlık yaptın cvb vermedin
neee tamam ya offfff ben gıdıyom
git banane
barı sıkayet ette gorus sılınsın
gerek yok saygısızlınla başbaşa kal amasuç bende merak etme
offf gerıııızekalllııııı
sensinnnn
iktidarda ben olsam bakanlarımın hepsi biscolata erkekleri gibi olurdu.
:D hayalini sevdim
tabi şuanki bayanlar victoria secret melekleri nede olsa :)
öyleyim belki ne biliyorsun ddjdj
Bence daha iyi olurdu ama tek bir kadın yönetirse yoksa aynı anda bir çok kadın yönetirse çekememezlik olurdu
ben abd yi istiyorum girin... ben rusyayı istiyorum girinnnn... dünya beni kesmedi ben gezegenleri istiyorum... ben artık su türüde istiyorum...
Heryer pis pis oje kokardı. Düşünmek bile fenalaşmama yeter allah göstermesin göstermeyecekte o günleri.
Ahir zaman alametlerinden biridir zaten kardeşm bu sorduğun soru ;
'' Söz kadınlarda olacak ve zina yaygınlaşacak. ''
Trip atarlardı diğer ülkelere :)
düşünemem bile ıyyyy
düşünme :D
düşünmedim zaten
Zaten kadınlar yönetiyor :)
emin misin:)
Hersey daha katı olurdu.
diktatör bayanlar düşünmesi bile tüy ürpertici
Her ince ayrinti tek tek didik didik edilirdi..
sende ölemisin
Evet :( bu özelligimi sevmiyorum ama öyleyim
idealimsin
Bu güzel bişey değil bence
hayır güzel aslında
Hic dusunemiyorum bile, adet gununde devletin basinda olduklarini dusunun, ayyyy siz beni anlamiyorsunuzzzzz, vede yani yonetemezler zaten bir kadina kim oy verir
Cok komik olurdu he :-D
Butun dunyayi pempe ve kirmiziya boyardik :-D
Anca Kartopu oynardınız :-D
Hihi :/
Hıh ;)
Hayali bile kötü :( ama kadınlarımız yinede güzel ve doğruyu bilirler fakat yönetim biraz zor
Olm dünyayı zaten kadınlar yönetiyor :))) Kadınlar olmasa hiçbir şey satamaz kimse.
Erkekleri hadım ederdik, kadinlarin bir çoğuda hasım olurdu.
Kıskançlık dogamizda var.
Her gün 10 erkek idam edilidi her gün
owwww
Valla. Erkekler kadınlara göre daha merhemetli dir kadınlar daha acımasız
kendini biliyosun sevdim
Bilirim tabi 😉
aferin aferin
Erkekler mi yonetiyomus:)))
eee tabiii
Oyle gorunuyo ama kadinlar yonetiyo:)))
hayır canım hayal dünyasındasınız
Gorurum iki gun sonra seni:))
ben herzamn burdayım lady
Birgun sende kadin sozu dinleyeceksin hos kucukluktrn itibaren annenizin sozunu dinliyosunuz evlenince esinizin anladin mi kuzum:))
anlamadım kuzum
Hayatinizda hep bir kadin var ve onun sozunu dinliyosunuz;)
öyle bir kadın daha çıkmadı
Cikar cikarrr
sen çık güvenin varsa
Zaten dünyayı kadınlar yonetiyor😏
sana göre evet :D
Biraz kafanı kullanırsan sana da öyle gelmeye basliycaktir😒
kabus gibi
Gerçekler 😏
hiç sanmıyorum gerçek sandıgınız hayal ürünleri
Ahh bu konuda hiç tartismayalim istersen😏
Kadın krallığı diye bir film var izle onu aynen öyle olurdu 😁
isteyen yönetiyor zaten, bunun kadını erkeği diye bir ayrım olmazki zaten
Niye öyle önyargıyla yaklaşıyosunki? Bence mükemmel olurdu ve şimdikinden daha güzel olurdu
Savaşlar elbiselerinin pişti olmasından dolayı olurdu :D
Birbirlerini yerlerdi paso kadınlar. erkeklerde iZlerdi öylece olanları. akıl sır ermez çünkü :)
Tabi biz kımız ki bir İngiliz kraliçesi kadar olamadık 😂
ulkeyı terketmek zorunda kalırdık , ıtalyan erkeklerını doldururlardı
savaşlarda esir edilen erkekler cariye olur hareme giderdi :D
Para , hırs , toprak değilde aşk , mutluluk moda vs
busöylediğine inanmak zor
Yaaa İsviçre benim olsun istiyorum istiyorum istiyorum istiyorum.
Aklı başında kadınların aklı başında erkeklerden daha iyi yöneteceği kesin.
tankları pembe dusunsene :D ya da makyajlı sekılde cephede savasta :D
DÜNYAYI kadınlar değil onların doğurduğu bizler yönetiyoruz bu bile onların yüceliğine en büyük ispattır
Trip kolik olurdu kiskanclik ve dedikodu gruplaşma da cabası he bide olmasın ya bence hic gerek yok
bu tiple sen zaten yönetemezdın emin ol:d
Öyle bir derdim yokki zaten
aman aman olmasın evlerden ırak ne sevimsiz şeysin öyle
Eyw. Sen sevimli ol yeter o
eyvallah sanada tesbih falanda sallıyonmu eyvallah falan
Bazen evet keyfime göre
iyimiş saygılar abimsinnn
Yok abi agir oldu abla de sen daha makubule gecer
yok abi yerinde oldu
Abi dersen dunyayi da yonetebilirim o vakit
abicim sen önce kendini yönet kokrkuyorum ruyama giricen diye
Bak fotoma ozaman evladim sende
Bakma demek istedim
evladımmı hahaha ilişkiye girsek boymuz kaadar evladımız olucak :d
Abi diyen sendin ama sen korkarsin bende hem
azcık sevimli olursun sende canım ne olucak
Ben zaten sevimliyim ki
evet görüyorum
Dünyayı erkeklerin yönettiğini mi düşünüyorsun?
Kız haklı. Dağılın.
şuanlık sizler piyon gibisiniz
Bir filmin yan karakterleri olmasaydı, başrolün ne önemi kalırdı peki zeki çocuk?
bazıfilmler baş karakterler için izlenir zeki kız
O baş karakterleri olaya bağlayanda o yan karakterlerdir.
Yan karakterler olmasa başrol olmaz.
Başrol olmazsa da film olmaz.
dunya bir film değil prenses
Kadınlarda piyon değil canım.
yalnız burada konu yan karakterler değil başrol =/
buyrun pmye geçelim tartışalım canımmm
Cidden anladığın tek şey bu mu?
Piyonsuz santranç düşüne biliyor musun?
Kadınsız bir hayat?
Yan karaktersiz bir film?
Ciddi anlamda soruyorum anladığın bu mu yani?
off offf
daha az savaş, daha az silah, daha az açlık..
inanması zor
Mecnum bir * için dağları deliyor, bir *** uğruna yarabb ne şehitler düşüyor.
Heryer toz pembe olurdu biz erkekler kafayı yerdik☺️