Dünyayı kadınlar yönetiyor olsaydı nasıl bir yer olurdu?

Sokaklar bile temizlik kokardı 😅
Dünyayı kadınlar yönetiyor olsaydı nasıl bir yer olurdu?
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Dünyayı kadınlar yönetiyor olsaydı nasıl bir yer olurdu?
Dünyayı kadınlar yönetiyor olsaydı nasıl bir yer olurdu?
Cevapla