Eşim yüzünden artık yaşayan bir ölüyüm benim yerimde olsanız ne yapardınız?

Evde yatalak hasta bakıyordum evlenip kurtulayım diyip 21 yaşında ilk tanigim insanla evlendim. Memur adam bundan zarar gelmez dedim. Daha istemede basladi istekleri, param yok çikolatayi sen yaptır diye. Neyse dedim. Bı anam bı babam var başka ailem yok kimimiz kimsemiz yok. Anam babam saf insanlar bize kimse sahip çıkmiyor. Bizde bilemedik söz nişan yaptık. Ama damat tarafi 1 çeyrek alıp koymadı. Gene neyse dedik. Düğün olacak eşya almadılar evi babam tuttu eşyalı olarak. Gelinliği gidip 2. Elden aldım. Düğün salonunu babam tuttu gelin başını ben yaptırdım. Bana düğünde sahte bilezik taktılar. Neyse. Evlendik zaman geçti, eşimin sağa sola borcu çok varmış bekarliktan, babamın taktigi iki üç altın vardı onlarida aldı bozdurdu borcuna yatırdı. Seneler sefalet içinde geçti. Her ay ağlaya ağlaya babamdan para isteyerek. Artık ne onur ne gurur kalmadı bende. İki yıl önce dükkan açtık borç harç. Yığınla mal doldurdu içini. Odeyemeyiz alma desemde aldı aldı aldı. Sabah 8de açtığım dükkanı akşam 10da kapatıyorum. Kendi işi kolay memur sabah gidiyo öğleden sonra çıkıyor aylik 60 bin maaş alıyor ama hepsi kredi kartına kesiliyor. Para nerede deyince malzeme aldım diyor. Paramı vereceksin diyor. Neyle diyorum, bu dükkana para bağladım paramı vereceksin diyor. Aileme göndermiyor, dükkanı kapatıp bir yere gidemiyorum. İzin günüm yok hiç. Her ay halen ağlaya ağlaya babamdan borç istiyorum adamda kirada oturan kendince geçinen birisi. Elimizden bu kadarı geliyor. Ama esimin borcu çok yetmiyor. Şimdi gene bu gün ödememiz var. Öğlene kadar para bul beni kimseyle muhatap etme diyor. Gidip taksitle telefon alıp saticam böyle hayat olur mu arkadaşlar, 5 senedir cehennemdeyim. 26 yaşındayim çocuğum yok ama 35-36 gozukuyorum. Saçlarımı bile taramiyorjm hayattan vazgeçtim. Bu kadar borcu ödemeden ayrılırsam bana rahat ettirmez. Ama dayanacak gücüm kalmadı. Borç ödemek için telefon alıp satacak duruma geldim böyle yaşanır mi

Eşim yüzünden artık yaşayan bir ölüyüm benim yerimde olsanız ne yapardınız?
Cevapla