Bana kötü davranan kayinvalidemi evime koymuyorum siz olsanız ne yapardınız?

Beni kukla etmeyen isteyen edemeyince de oturduğumu kalktığımı eleştiren kibirle beni ezmeye çalışan kayinvalidemi evime koymuyorum yani geldiğinde sert davranıyorum yüz vermiyorum gelmiyor. Arkadaşım ne olursa olsun boş ver o kötü de olsa sen iyi ol diyor sizin fikrinizi alabilir miyim siz olsanız ne yapardınız?

Cinsiyetinize göre değil karakterinize göre cevap verin lütfen.

Bana kötü davranan kayinvalidemi evime koymuyorum siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla