Haksız mıyım siz benim yerimde olsanız ne yapardınız acilll?

Şimdi size olanları kısaca anlatayım. Benim bir arkadaşım vardı bu kızı tanıyalı max 2 ay oluyor. Bu arkadaşımla sevgilimin çalıştığı kafeye gittik. orada bu kızda işe başlamaya karar verdi. Ordan çıkınca ay ben artık enişteciyim gibi canım canım laflar söyledi. Neyse bu kız başladı oraya. 1 hafta geçmedi sevgilime asko yazmaya başlamış. En başından beri bı tuhaflık olduğunu sezdim ben zaten. Çünkü kız çok flörtöz. Ve bende iliskimde fazla korumaciyim. Benim sevgilimle wpden konuşmalar falan. Bende kızla konuştum. Aşko demesinden rahatsız oldugumu. Sevgilimin kizlarla samimi olmasını sevmediğimi dile getirdim. Artık kız benimle konuşmuyor. Açıkçası pekte umrumda değil yıllardır süren ilişkim beni ilgilendirir bir tek. Sevgilim bırak şu kızı öyle bişi yok seni seviyorum ben gibisinden şeyler desede o kurt içime düştü bir kere. Batıyor bana o kız. Haksız mıyım ben acaba? Siz benim yerimde olsanız ne yapardınız?

Haksız mıyım siz benim yerimde olsanız ne yapardınız acilll?
Cevapla