Kayınvalidemden hiç hoşlanmıyorum, siz olsanız ne yapardınız?

Merhabalar 4 aylık evliyim. Ama bu evlilik eşimin ailesi tarafından erken bulundu ekonomik sıkıntılar var az bekle şu bu eşim 36 yaşında ve evlenene kadar bu yaşına kadar aldığı maaşı ailesine veren bir kişiydi. Kayınvalidem bu yüzden evlenmesini pek istemedi. Gelinlik bakmaya gelmedi gelinlikli resim attım 1 hafta WhatsApp dan dönmedi. daha bir çok vukatı var. Mecburen sonrasında bu evlilik yaşandı eşim herşeyi tek yaptı. Bu süre zarfında eşimin erkek kardeşi kumara girişmiş herkese bize bile 120 bin borcu var hepimizi mahfetti. O dönemde bile kayınvalidem kafam rahat değil gelmeyin bize çok konuşmayalım yaptı. Sonra bizde kendi istediği gibi çok arayıp sormadık sadece kandilde şunda bunda. bu sefer eşimi arayıp unutulduk bir 30 saniyede mi aranmaz cart curt yapmış. eşimde sen benim karımı ne kadar aradın ki gibi tersleyince beni arıyor kayınvalidem açmadım hastene işim var anne uygun olunca konusuruz yazdım ve şahsen aramak da istemiyorum. ben işten çıkarıldım bir kez bile beni aramadı evlerimiz çok yakın bir kahveye bir şeye insan arar. şimdi arasam bahane sıralayacak kbkma kızım hastaydım şuydu buydu siz olsanız napardınız

Kayınvalidemden hiç hoşlanmıyorum, siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla