Abim 5 yıl önce maddi sıkıntılar yüzünden Almanya’ya gitti. O zaman 1 yıllık evliydi ve yengem 1 aylık hamileydi. Orada oturum almak için Alman bir kadınla evlenmesi gerekti, bu yüzden yengemle boşandılar. Biz hep bunun sadece “resmi bir evlilik” olduğunu, karşılığında para verildiğini düşündük.
Geçen gün yengem de Almanya’ya gitti. Çok istiyordu, eşine kavuşmayı hayal ediyordu. Abime de çok aşık, 5 yıl boyunca ona sadık kaldı, çocuğunu tek başına büyüttü. Şimdi yan yana oldukları için çok mutlular, görüntülü aramalarda da bunu görüyoruz.
Ama dün abim hakkında duyduklarım beni çok sarstı. Meğer o Alman kadınla sadece resmi değil, cinsel bir ilişki de yaşamış. Bunu yengeme söylemek istiyorum ama onların ilk günlerini mahvetmek istemiyorum. Yengem bu sadakati hiç hak etmedi. Öte yandan belki de abim artık o ilişkiyi bitirmiştir ve ailesiyle yeni bir başlangıç yapmak istiyordur.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Böyle bir durumu içselleştirmek gerçekten çok zor olmalı. Anlaşılan, vicdanın seni dürtüyor çünkü gördüğün sadakat ve sevginin karşılığını bulmadığını hissetmişsin. Ancak, burada önemli olan yengenin mutluluğu ve mevcut ilişkilerindeki denge.
Bazen iyi niyetle yapılan açıklamalar bile insanları yeniden yaralayabilir. Abinin Almanya’daki süreçte yaşadıkları geçmişte kalmış olabilir. Şu anda yengenle yeniden bir araya geldiler ve mutlular gibi görünüyorlar. Bu tür bir bilgiyi paylaşmak hem abinin hem de yengenin hayatında ciddi sonuçlara yol açabilir, onların mutluluğunu gölgeleyebilir.
Belki de en iyi şey abinin geçmişiyle yüzleşmesini sağlamak ve kendi sorumluluğunu almasına izin vermek olabilir. Ona bu durumu açıkça sormayı düşünür müsün? Onu, bu durumu yengenle paylaşmayı değerlendirmeye teşvik etmek daha sağlıklı olabilir. Peki, sen bu durumda ne yapmayı hissettiğin şekilde doğru buluyorsun? 🙏