Cok sinir bozucu bir olay yasadim, siz benim yerimde olsaniz ne yapardiniz?

Ya simdi arkadaslarla oturuyoduk konu yakisikli erkeklere falan geldi bende sinifa gelse keske birkac yakisikli cocuk gelse falan dedim diger iki arkadasimda he ya aynen falan dedi sonra iste bu konusma ilerledi diger 3. Arkadasim x kisisi diyiyim iste o biraz olumsuz sekilde iste konusmayi uzatti ne yapican falsn diyrrek sonra bu en son bisi dedi bende banane olm gelsin iste ya nakil aldirsin bizim okula bizim sinifa duşsun dedim sonra bu iste boyle soylenerek cok sesli bir sekilde degilde duyuluyo yani sey dedi he kanka cocukta sana bakicak dedi bende hani sasirdim arkadasim boyle bisi diyince bayada yakin arkadasim bisi diyemedim dogru duzgun bakar kanka falan diyip gectim, ama keske agzkna s... csaydim o an onun ya, hani cirkin biriside degilim story attimmi begeniyolar ates atan oluyo, hadi cirkin olsam bile birisi neden arkadasina boyle birsey derki abi?
Cok sinir bozucu bir olay yasadim, siz benim yerimde olsaniz ne yapardiniz?
Cevapla