Doktor olabilecekken hemşire oldum ve statü olarak daha düşük olmak beni psikolojik olarak kötü etkiliyor ya napmalıyım?

Fen lisesi mezunuyum sınav zamanı çalışmadım keyfi takıldım ve hemşire oldum şimdi doktorları gördükçe onların statüsünü gördükçe zoruma gidiyor. Ben hocam deyip onların ayak işlerini yapıyom. Ve stres yapıyorum.

Doktor olabilecekken hemşire oldum ve statü olarak daha düşük olmak beni psikolojik olarak kötü etkiliyor ya napmalıyım?
Cevapla