Hemşirelikten mi daha çok mutlu olurum, ebelikten hemşireliğe geçiş yapmalı mıyım?

Merhaba arkadaşlar Ben 1. Sınıf ebelik öğrencisiyim yks de tercih sıralamam da hemşireliği en çok yazmama rağmen ebelik geldi ve 1. Sınıfın ilk dönemini yüksek not ortalaması ile tamamladım şimdi 2. Dönemdeyim ama hemşireliğe geçiş yapmak istiyorum sizce ne yapmalıyım en başında hemşirelik istiyordum doğum yaptırmak biraz korkutmaya başladı ama sağlıkçı olmak da hayalim hemşirelik daha sıcak geliyor yorumlarınızı bekliyorum

Güncellemeler
3 ay
Merhaba arkadaşlar Ben 1. Sınıf ebelik öğrencisiyim yks de tercih sıralamam da hemşireliği en çok yazmama rağmen ebelik geldi ve 1. Sınıfın ilk dönemini yüksek not ortalaması ile tamamladım şimdi 2. Dönemdeyim ama hemşireliğe geçiş yapmak istiyorum sizce ne yapmalıyım en başında hemşirelik istiyordum doğum yaptırmak biraz korkutmaya başladı ama sağlıkçı olmak da hayalim hemşirelik daha sıcak geliyor ve hemşireliğin mi önü daha açık ebeliğin mi yorumlarınızı bekliyorum
Hemşirelikten mi daha çok mutlu olurum, ebelikten hemşireliğe geçiş yapmalı mıyım?
Cevapla