Hemşireliği özelde okursam kendime kötülük mü yaparım?

Mesela yks de 300 bin sıralamalı bir üniversitede hemşirelik okusam boşu boşuna mı giderim işsiz falan mı kalınır kimi boşa gidersin diyor doğru mu sizce

Hemşireliği özelde okursam kendime kötülük mü yaparım?
Cevapla