Arap ülkelerinden neden nefret ediyorsunuz?

Bir video gördüm az önce. Lubnanda 10 yaşında nişanlı bir kız var ve müge anlı tarzı bir programa cıkmış. Herkes sallamış da sallamış yok arap yok müslüman ülke yok şeriat. Ama o kadar cahiller ki lübnan bir kere hristiyan bir ülke ve programa çıkan kız + nişanlısı + sunucu hristiyan.

Bizim ülkede de geçen haberlerde cikti çöpten kullanılmış hijyenik pet çıkarıp koklayan bir adam paylaşıldı. Hatta bizdeki romanlar midir cingeneler midir isimlerini bilmiyorum ama sosyal medyada videolarına denk geliyorum. Hem gelin hem damat 11 12 yaşında falan. Normal mi bu arkadaşlar? Müge anlı tarzı programlara çıkanları da görüyoruz. Şimdi yabancıların bunları izleyip ülkemiz hakkında sallamalarini hoş bulur muyduk? Tabiki hayır. O zaman siz de sallamayın. Haksiz miyim?

Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlar cidden kimseyle tartışmaya niyetim yok derdi kavga etmek olan varsa yazmasın lütfen ya.
Arap ülkelerinden neden nefret ediyorsunuz?
Cevapla