Kocamın ailesi tam bir baş belası bıktım artık napıcam ben?

Merhaba evliyim 20 haftalık hamileyim ama aklımdan bosanmak bıle geçıyor Eşimin ailesı çok muhafazakar.. Neyse eltim gecen gün bana akıl veriyordu sacma sapan bende kendi fikirlerını kendıne sakla dusuncelerın umrumda değıl dedım sonra ayy boyle sey mı olur bilmem ne dedi , bende bana bak seninle zorunda oldugum icin muhattap oluyorum zerre kadar samimi bulmuyorum ve sevmiyorum seni ben başkalarına benzemem haddini bileceksin dedim. Neyse eşımın abısıne anlatmıs tabi o da eşımi aramış beni şıkayet etmek ıcın. Akşam eve geldi bende sevmıyorum yengeni görüsmek istemiyorum bu kadar dedim bu arada anneside eltimi tutuyor çünku kendisi gibi görüyor onu beni ise yabancı.

Kayınvalıdem kanser hastası onu üzmek ıstemedıgımden tek kelıme etmıyorum, saygısızlık etmıyorum, alttan alıyorum herşeyi. Dün akşamda arkadaşlarımla dısarı cıkıcam bu seferde eşim yok geç kalma, yok bu elbıse cok kısa bılmem ne dıyor ya bu ne yıldım artık tahammul edemıyorum psıkolojım bozuldu bunlar yüzünden.

Kocamın ailesi tam bir baş belası bıktım artık napıcam ben?
Cevapla