Merhaba evliyim 20 haftalık hamileyim ama aklımdan bosanmak bıle geçıyor Eşimin ailesı çok muhafazakar.. Neyse eltim gecen gün bana akıl veriyordu sacma sapan bende kendi fikirlerını kendıne sakla dusuncelerın umrumda değıl dedım sonra ayy boyle sey mı olur bilmem ne dedi , bende bana bak seninle zorunda oldugum icin muhattap oluyorum zerre kadar samimi bulmuyorum ve sevmiyorum seni ben başkalarına benzemem haddini bileceksin dedim. Neyse eşımın abısıne anlatmıs tabi o da eşımi aramış beni şıkayet etmek ıcın. Akşam eve geldi bende sevmıyorum yengeni görüsmek istemiyorum bu kadar dedim bu arada anneside eltimi tutuyor çünku kendisi gibi görüyor onu beni ise yabancı.
Kayınvalıdem kanser hastası onu üzmek ıstemedıgımden tek kelıme etmıyorum, saygısızlık etmıyorum, alttan alıyorum herşeyi. Dün akşamda arkadaşlarımla dısarı cıkıcam bu seferde eşim yok geç kalma, yok bu elbıse cok kısa bılmem ne dıyor ya bu ne yıldım artık tahammul edemıyorum psıkolojım bozuldu bunlar yüzünden.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer