Bu toplum neden boşanmayı kötü ve ayıp bir şey olarak görüyor?

Bakın eyvallah gelişmemiş toplum olabiliriz ama bu kadar da gelişmemiş olamayız. Bırakın millet kendi hayatına kendi karar versin. Size ne yani. Kınama hakkını nereden buluyorsunuz? Sizin tek başarınız evlenmek mı? Ve kötü birine ömür boyu katlananlar da kendini boşanandan daha iyi konumda görüyor. Cidden Arabistan bile bu konuyu aştı bence.
Bu toplum neden boşanmayı kötü ve ayıp bir şey olarak görüyor?
Cevapla