Boşanmak neden kötüymüş gibi gösterirler ki?

Toplumda hâlâ “evli kalmak” kutsallaştırılıyor ama mutlu olmayan bir evlilik kadar kutsal hiçbir şey yok.
Boşanmak kötü değil, yanlış insanla ömür tüketmek kötü.
Boşanmak ayıp değil, kendini kandırmaya devam etmek ayıp.
Boşanmak neden kötüymüş gibi gösterirler ki?
Cevapla