Toplum olarak neden boşanmaya meyilliyiz?

Merhaba, sorum uzun zamandır buradaki sorularda dikkatimi çeken cevaplarla ilgili, bakıyorum sorulara biri aile sorunun yazıyorsa hemen “ boşan “ diyoruz :) Toplul olarak neden boşanmaya bu kadar meyilliyiz ve boşanmalar bu yüzden mi hergün daha çok artıyor? Sorunu çozmek, kendimizi yormak varken, boşanıp, çocuğun ortada kalması, kendimizin depresyona girmesi daha mı sağlıklı? Tabii ki herkese ait değil bu, bazı sorunlar asla halledilemiyor ve son çözüm olarak boşanmak gerekiyor, ama bir birimizi dinlemeden, aklımızı kullanıp akıl vermeden boşan diyoruz, ne kadar doğru bu?

Toplum olarak neden boşanmaya meyilliyiz?
Cevapla