Neden evlilik dışı yaşama yanlış bakılıyor?

O imzayı atıyorsun da ne oluyor, bir kağıttan ibaret sadece.

Evlenmeden her sey yasamakta bejce sakınca yok. bir seyler olur ve hamile kalirsan istersen aldirabilirsin, basin derde girmez. İmza olmadan da beraber her seyi paylasabilir, yapabilirsin.

Ha imzadan sonra olmuş, ha imzadan önce.

Cok büyütüyorsunuz.

5 yildir beraber yasiyorum sevgilimle...

Neden evlilik dışı yaşama yanlış bakılıyor?
Cevapla