YAPMAYIN
Erkekler neden bu kadar bencil ve narsist?
YAPMAYIN
esim calismasin okumasin evde otursun parami yemesin futbol takimi kuralim yemek yapsin beni doyursun guzel olsun ama kimse yan gozle bakmasin dirdir etmesin anneme babama baksin hatta amcamlar dayimlar gelsin onlara da baksin ozel alanimiz olmasin ama o yaratsin ama ben yine de aldatirim cunku erkegim (!)🦧
Genellemek yanlış olmuş bence sizin seçtiğiniz öyle çıkmış.. Bende aynısını bir kadın için yaşadım şimdi bütün kadınlar narsist bencil demiyorum.. Bu kadar mutsuz ediyorsa hiçbir şey için geç değildir. Kurtul yenisini kur..
Ben kimseyi secmedim cevremdeki butun evlilikler ayni cicim ayi scim ayi oluyor ve maskeleriniz dusuyor🎭
Erkekler evet mutlu tabii
O kadar mutluyum ki bekarken inanamazsin yani
Valla 35-38 yasinda bekar kuzenlerim var ve onlar da cok mutlu herkesin hayattan beklentisi ayni degil
Cevap
3Cevap
sondaki ünlemi görmeseydim panik atak geçiricektim
Sen öylesine denk gelmişsin
İyiki narsist kavramını öğrendiniz
Her erkek aynı değildir
Deniz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?