Eşimle yine çok kötü bir tartışma yaşadık?

Artık üzülmüyorum bile bi boşlukta gibi hissediyorum kendimi sinirden sağı solu yıktı yaktı gitti ve bilmiyorum artık umursamıyorum nedense beni asıl üzen gidecek yerim olmaması az önce baktım rehbere gidecek yeri bırak arayıp derdimi söyleyip az içime ferahlık serpecek bir kişi bile yok ne kadar kötüymüşüm ben ne büyük başım varmış sigamadim hiçbir yere hiçbir zaman

Eşimle yine çok kötü bir tartışma yaşadık?
Cevapla