Güzel kız olduğumdan iş yerinde çok zorlanıyorum dikkat çekmekten rahatsız oluyorum ve utanıyorum nasıl aşarım?

Herkes bana bakınca izlenilince kendimi çok rahatsız hissediyorum. şu an sevgilim yok ama ilerde olunca herkes bana bakınca filan sevgilim eşimde rahatsız olur bende olurum rahatsız. Sevgilim varken biri benle flört etmeye çalışsa nasıl davranmam gerekir ki kaba olarak anlaşılmayayım. Sosyal fobimde mi var acaba ki bu kadar rahatsız oluyorum. Evli insanlar bile benle flört etmeye çalışıyor gelen hastalar ve yakınları da bakışları gülüşleri çok rahatsızlık edici küçük yerde yaşıyorum bide onunda etkisi var.

Güzel kız olduğumdan iş yerinde çok zorlanıyorum dikkat çekmekten rahatsız oluyorum ve utanıyorum nasıl aşarım?
Cevapla