Görünüşümden dolayı işimde dışlanıyorum? bunun için ne yapmalıyım?

25 yaşındayım bir hastanede temizlik personeliyim. bakımlıyım giyimime dikkat ederim ses tonum da oldukça da güzel ve hanım hanımcık çok masum bir görünüşüm var. sırf görünüşüm yüzünden benimle beraber çalışan insanlar tarafından çok dışlanıyorum işimi gayet iyi yapıyorum hatta hepsinden güzel yapıyorum ama onlar sanki kör. sanki hiçbir şey yapmıyormuşum gibi davranıyorlar defalarca haksız yere şikayet ettiler üstlerimiz bile inanıyorlar. 'zaten çok narin bir şey yapamadığı görünüşünden belli' bu sözü defalarca duydum. hastaneye insanlar gelince kalabalık içinde hep ilk benimle konuşuyorlar doktor sanıyorlar hemşire sanıyorlar bu yüzden de sinirleniyorlar. bu duruma çok üzülüyorum

Görünüşümden dolayı işimde dışlanıyorum? bunun için ne yapmalıyım?
Cevapla