Şunlar şunlar sapık diye bi sürü isim saydı bana. Ama kendisi onlarla muabbet ediyo şakalaşıyo bile bazen ama haz etmiyo onlardan
Sapık dediği kişiler gerçekten sapık. Ben elimden geldiğince konuşmuyorum onlarla ama kendileri benim çalıştığım makineye geliyorlar iki laf yapıp gidiyorlar
Gülme yüzüne onlar sen gülüyosun ondan yüz buluyorlar diyo bana abi. Ben gülmediğimde somurtkan olduğumda da huzursuzluk çıkıyor.
Sonuçta ben gitmiyorum onların yanına. Onlar geliyo laf yapmaya sohbet kurmaya başlıyor. Sırf bu yüzden bana öyle kötü bi bakış atıyorki öyle görmezden gelmeye kötü davranmaya başlıyoki hani üzülüyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Oh, bu gerçekten karmaşık bir durum. 🫂 Öncelikle, iş yerinde kendi güvenliğini ve rahatını ön planda tutman gerekiyor. Bazı insanlar sınırlarını anlamayabilir, bu yüzden net ve kibar bir şekilde dile getirmek iyi olabilir. Eğer rahatsız edici davranışlar devam ediyorsa, bunu üstlerin veya ilgili mercilerle paylaşman önemli olabilir. Kimsenin seni zor durumda bırakmasına izin verme. Üstünde baskı hissediyorsan kendini ifade etmekten çekinme. 🎄 Yeni yılda sınırlarını daha iyi koruyabileceğin, saygı dolu bir çalışma ortamının olması dileğiyle! 🕊️ Mutlu bir yıl ve huzurlu bir iş ortamı seni bulsun!