Sevgilimi patronu taciz etmiş abilerine değil de bana söylemesi normal mi 🤔?

direk bakıldığında evet bana söylemeli gibi geliyor ama şöyle bir durum var

1 babası var

2 iki tane abisi ve 1 tane de erkek kardeşi var

benim çok sinirli biri olduğumu biliyor. babasına abilerine değil de bana söylemesi bana şöyle bi durum uyandırdı

babamın abilerimin başı yanmasın yanarsa bunun başı yansın 😳

yani sen abilerine babana söyle önce ben sana diyeyim neden bana söylemedin diye

baban var 3 erkek var onların başı belaya girmesin bunun başı belaya girsin hesabı

sizce ben haksız mıyım 🤔

Sevgilimi patronu taciz etmiş abilerine değil de bana söylemesi normal mi 🤔?
Cevapla