AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
160Cevap
Hayatı fazla ciddiye alma (Yani bazı olaylara tutunmayı bırak) İnsanlarla mücadele etme kendi içinde de etme.. Ben böyle huzura erdim. Eninde sonunda susacaklar. Muhattap olma..
maalesef öyle. Ama sen suç işlemedin kimin ne olacağıda belli olmaz ve gayet normal bir durum yapman gereken şey duymamak enerjini böyle baait şeyleri düşürmekle uğraşma
Sana böyle yaklaşan insanlardan uzak dur. Bu kötü görülecek bir durum değil. Herkesin başından geçebilecek hayat tecrübeleri bunlar. Bir sey yapmalıyım diye düşünme sorunlu olanlar onlar
Herkes karşısında olanı kendisi gibi bilir. Bu sebeple size kimin nasıl baktığını umursamayın. Siz kendinizi nasıl biliyorsanız öylesiniz.
İnsanların ne düşündüğünü takarsan asla ilerleyemezsin bulunduğun bolegeye göre bu değişir. Doğu tarafindaydan veya Karadeniz sana kötü gözle değil de oglumdan uzak dursun gözüyle bakarlar çünkü hiç evlenmemiş erkek çocukları için hiç evlenmemiş kız ararlar. Batı tarafindayda bu durum hiç onemsenmez neredeyse umursama yani.
Bekar diye aldıkları da bekar değil daha çok erkek spermi ile iç iceler.😂😂
Kes muhatap olmaz benimle
Bu zihniyetteki insanlarla görüşürsen gayet normal hayatına aldığın insanları daha dikkatli seçmelısın
Bizim toplumda evlilik bir kere olur ömürlük olur kafası var. Ha doğru mu yanlış mı kişiden kişiye değişir
Şöyle düşün, okula giden bir kızın evlenmesi çok alışageldik bir durum değildir. Belki kötü görmüyorlar ama sen öyle hissediyor olabilir misin?
Bazen diyorum iyi ki bu rastgele ilişkilere girmeler normallesti çünkü bu toplum çoğu kadına namusuz gözüyle bakıyordu bı ara tek kadınlara yukluyolardi bu sorumluluğu şimdi e şşek gibi kabullendiler çoğunluğu iyi oluyo bu cahil kafalara
Iyi olacağına inan her şey İnşallah düzelir bence önce senin inanman lazım herşeyin düzene gireceğine
Ön yargıyı seviyorlar boşanmış biri ile evlilik soguk görülüyor
Ata erkil bir topluluk oldugu için olabilir belki de diye düşünüyorum
Kadın olaydın da kocana sahip çıksaydın derler. Boşanma hoş değil. Ailen için hiç hoş değil. Sebep ne idi?
Toplumdaki insanların düşünce yapısı bu durumları normal bir şey olarak görmeye henüz hazır değil.
Evli biriyim evlenmek ne kadar normalse hep boşanmak da bir o kadar normal bizim toplumumuz Bunu niye hala algılayamadı
İşte benim gibi biri daha kötü görülmüyorsun gel konuşalım ben anlarım senin halinden bende bazen öyle hissediyorum
Her zaman söylerim.
Eskiye takılan , eski de kalır.
Eskide takılı kalan ne hayatta kalır , ne de yaşayabilir.
Adı üzerinde.
Eski.
Zamana bırak herşeyi yanlış yapanlar karşında susacağı güngelir geriye bakma ileri bak doğruyu kimse değiştiremez
Bu durumu çok sorun etmemelisin heleki boşanma oranlarının bu seviyelere çıktığı yerde. İnsanlarımızın büyük çoğunluğu sağlıklı bir ortamdan ve eğitimden gelmiyorlar böyle olmaları normal ayrıca saçma sapan davrananların varlığı ne güzel işte insanları ayrıştırma da araç olarak kullanmalısın😉
Kaldı mı böyle insanlar.. yazıklar olsun cidden
Sorun sende değil sana o gözler ile bakan toplumda
Evliliği en büyük hayalin ve hedefin olarak gördüğün için
Bosanmasaydin nasıl bir kelime. Yaşamayan bilmiyor. Ama gerçek şu ki, herkesin derdi vardı. Ben kadın bedeni nedir şişme kadından öğrendim. Şimdi bana ne diyeceksin? Sen kadını nesne görüyorsun evet kadın benim aklım da nesne.
Birileri, yani, hemcinslerinizin yarıdan çoğu, öyle bir imaj çizdiler ki, evli, bekar, boşanmış, dul, ergen, olgun, her türden DİŞİ , maalesef yanlış bir önyargıyla boğuşmak zorunda. Ve bu konuda bi çözüm, sonuç da yok.
Piyasa değerin düşmüş 2. elsin artık bunları göz önünde bulundurarak akıllıca iş yapman gerekti başta. Düşünmeden her şeye atlamanın bedeli bu...
Ne kadar acımasızsınız ya. Evlilik kaderdir diye bir gerçek de var onu da biliyor musunuz?
Ne kaderi ya böyle şeylerle kendinizi kandırmayın rica edeceğim. Siz istediniz ve oldu gençtiniz düşünmeden bir yol aldınız belki de ama realist düşünmek gerekir bu saaten sonra. Acımasız gelebilir ama doğanın hayatın düzeni bu maalesef bende isterdim dünya barışı olsun ama mümkün olmuyor ne yazık ki
Sen insanmisin yoksa insan görünen ucube birimisin bu insanın yaşadığı olay senin ailenden birinin başına gelseydi buraya yazdıklarını onlara da söyleyebilirmiydin sende o cesaret var mı insanların gururuyla oynama senin gibi ucubeleri gördüğüm zaman benim icin hayvanların ne kadar degerli oldugunu daha iyi anlıyorum
@By_EkseLanS Boş yapma kardeşim söylerim merak etme bu söylediklerim kendim içinde geçerli
Düşmez kalkmaz bir ALLAH var bunu sakın unutma ne oldum demeyeceksin ne olacağım diyeceksin her zaman için ama senin üslubun yanlış bunun yanlış oldugunu bile bile yanlışına yanlış ekliyosun gerci sende haklısın birazda kişilik ve karakter meselesi
@By_EkseLanS Tamam kardeşim Allahını da al git hadi öğretsin sana düşmemeyi kalkmamayı
Iste senin gibi aciz düşünen ucubelerin bu hayatta yeri yok yasamaya bile hakki yok ama sana su kadarını söylüyorum önümüzdeki bir kac gün kendine dikkat et kötü şeyler yaşayacaksın üzüleceksin de nasıl bildiğimi de sorma sadece son söylediklerimi unutma aklının bir köşesine yaz 🙏🙏🙏🙏
@By_EkseLanS Bakıyorum kardeşim gözlerinde ki ışıltıyı görüyorum ve bence sen bir ekonomistsin anlıyorum seni merak etme benim de kendime göre cinni dostlarım var bana bir şekil de haber geliyor tek bu alem de varlığımı sürdürmüyorum
Ben bilmem sadece söyledim sana herhangi bir şey de biliyorum yaparimda demedim dikkat et
@By_EkseLanS bence böylelerine hiç cevap vermeye bile değmez. Gerçekde görsen suratına bile bakılmayacak halde oluyorlar ama nefretlerini hep internette kusuyorlar. Zaten kendide bunu tecrübe etmeden ölmeyecekdir 😃 ya kendinden ya çocuğunun baṣına gelecekdir
Sizler basit varlıklarsınız gerçekle yüzleşemeyip hayal de yaşıyorsunuz ben realist bir adamım ve bunun için taşlanıyorum zavallılar sizi ilk taşı günahsız kimse o atsın
@blueangel345 mavi melek çok haklısın acıda olsa tecrübe edecekleri kesin ama üzücü bir durum ve bu durumun vehametini kavrayamayacak kadar gözleri kör olmuş kibirlerinden sen simdi bu sekilde söyleyince rahmetli babamin sözleri aklıma geldi..
İNSALAR ÖLÜR FAKAT RUHLARI ÖLÜMSÜZDÜR MERHAMETLİ VE DÜRÜST İNSANLAR ÖLÜR ONLAR ILAHİDİR bir nebze olsun senin gibi düşünen insanları görmek hala iyi insanların olduğunu umut ettiriyor insana 🙏🙏🙏🙏🙏
@By_EkseLanS Tesekkür ederim böyle düṣündüğün için 😇
Insan oldugunu kabul ediyorsun fakat acımasız ve kibirli oldugunu kabul etmiyorsun yani kendinle bile celiskiye düşüyorsun sonra kendinin günahsız ve haklı olduğunu öne sürüyorsun bence sen sadece herseyi bildiğini sanıyorsun fakat hicbirseyi bilmiyorsun... hayat seni olgunlaştırmak yerine aksine cocuklastırmıs yazık gerçekten çok yazık acıyorum sadece sana 😔😔😔😔😔
@blueangel345 bende sana teşekkür ederim bana böyle güzel şeyleri düşündüttürdügün icin bazı insanlar anlayış ve izan gösterip karşılarındaki insanda hatrı sayılır izler bırakabiliyor akıllarında 🙏🙏🙏🙏🙏
Kafa mı yapıyorsunuz lan benimle 😂 ne çeşit modelsiniz siz makarnacı mısınız siz
Eğer hergün aynaya bakıp kendi acizliğini görmüyorsan ve bundan utanmıyorsan bizim sana terbiye verip nasihat edip kendimizi yormamiza gerek yok ALLAH. C. c seni ıslah etsin 🙏🙏🙏🙏
Şu an kaç yasindasin 22 yaşında bitirdin ve hemen evlendin mi?
Evlenip boşanmak çok doğal bir şey asla kötü bir şey değil.
Hangi devirdeyiz artık ya millet kafayı yemiş. Boşanmış insana kötü bakmak ne demek ya
Kimse boşanmak için evlenmez, evlenme niyetindeki insan için zor süreç başlar, kafada deli sorular.
Sizi kötü görenler önce dönüp kendilerine bir baksınlar sonra konuşmaya çalışsınlar
İnsanlar derler, sabretmen lazım , sabredersen güzellikler seni bulur
Boş ver kendin için daha güçlü olmak için çalış hayat şansı kendi sana sunavsktır elbet
*sunacaktır
İnsanların bakışı kötü sen kendi hayatına bak boş ver ne dediklerini takarsan erken yaşlanırsın
Boşanmak kötü bir şey ancak insanları anlayışla karşılamak lazım. Kimse boşanmak için evlenmez ama neden boşandığın konusunu bilmek isterler. Bu çok normal.
"Boşanmak kötü bir şey değil..." yazacaktım.
Çok müsamaha gösterme bence hadsiz insanlar kullanmaya çalışır sınırlarını net çekmen en mantıklısı
Ne yaparsan yap İnsanlar konuşur o yüzden sen yoluna bak Boş ver
Kötü görülmüyorsun, onlar kötü bakıyor. Hayatindan çıkar hepsini
Toplumumuzda niyeyse çok saçma bir bakış açısı var bir insan 10 kişiyle sevgili olunca sorun yok ama aynı kişi baska bir kişiyle evlenip bosaninca hor görülüyor basit görülüyor uzucu ama oyle
@olmadioyle toplum İslam dışı hayata alışık olduğu için
Yav bi sus sende boş konusma
Sen kendine keyfine bak
Baskalarının ne söyledigini boş ver
Herkes boşanabilir
Her boşanan insanın boşanma nedeni aynı degil ki
Yav bi erkek hemen ailesine tanıştırıyorsa, onların ağzına bakıyorsa zaten sünepedir
Yargılama hakkına kimse sahip değil seni, bu senin hayatın, onları yok say.
sevilir ve yeniden evlenirsin
takma kafana
Görülürsün bacım. Bu ülkenin insanlarının abidik gubidik kriterleri var.
Bizim milletinin huyu sorsan kendileri kusursuz ve soyu prenslere dayanıyor
Millet boş konuşmayı çok sever boş ver takma kafana
Kimsenin kötü görmeye hakkı yok kınadığını yaşar inşallah herkes
umursama, ıllakı senı anlayan bırsı cıkar ılerde, rahat ol kımseyı takma
Bosanmis birisi oldugun icin yani evliligin ne kadar zor bir şey olduğunu bilen yaşamış biri olduğun için lütfen acele etme
Biz bekar olduğumuz halde sorguluyorlar erkekler böyle evlenip boşanman gayet normal ama erkeklerin niyetleri normal değil uzak dur ciddi evlilik meraklısı bilsinler seni bosversene kendilerine malzeme arıyorlar.
Onlar eskide kalmış bende bosandim kimin ne dedigi umrumda degil. Ben cekiyorum sıkıntıyı neden millet laf edecek diye hayatımı zindan edeyim. Kilo ver spora git kendini geliştir. Zamanj gelince ins doğru kişi bukur
Medeni insanlarla aile kur. Muhafazakar denilen kesimin çoğu kafayı kadınla yemiş. Erkekleri görmüyorlar.
Kimin ne düşündüğünun hiç bir önemi yok. Hayat senin, kararlar senin. Saygı duymayanı çıkar hayatindan.
Evlenmek ne kadar doğal ise boşanmakta o kadar doğaldır.. Bunda kötülenecek herhangi bir şey yoktur..
Hatun kendini insanlara anlatmak için Neden çırpınıyorsun ki bırak Ne düşünürlerse düşünsünler evlenmek gibi bir düşüncen yoksa neden çırpınıyorsun insanların gözünde temize çıkmak için
Bana kalırsa o senin kendi yüzünü kurutun hem görülsen bile farz edelim ki onlara ne kimseyi ilgilendirmez herkes kendi hayatını yaşar senin de onlara hiçbir açıklama mecburum da değilsin
Oncelikle dusunceleriniz cok dogru ve mantikli elestiren insanlar kendi. ailerindekiler gibi sizi kotu gorebiliirler.
Erkekler sisi tanimayan erkekler ise bu ayrilmis evlenrcrm derim buna takilirim diye dusunuyor olabilirler. benim dusuncem ise 1 kadinin evlenmis bosanmis olmasi degil sevgiye guvene daha iyo sahip cikacagini dusunuyorum
Senin bekar oğlun olsa, dul bir kadınla mı evlenmesi isterdin yoksa dul olmayan bir kadınla mı evlenmesini isterdin?
Kim benimle olur ya da olmaz inan ki zerre umurumda değil. Ben bir savaştan geçtim. Kader diye bir gerçek var. Yarınlarına bu denli hükmedebileceğine inanıyorlarsa devam etsinler kimsenin önlerinde durmuyorum. Ama kendiler de düşerlerse dilerim ki Allah'tan beni hatırlarlar.
Kimse ikinci el biriyle olmak zorunda değil
Bu ikinci el nasıl bir kelime ya nasıl bir zihniyet bu
Patlak yani. Ambalajı açılmış
Daha önce evlenmiş birisi olarak sizde daha önce evlenmiş birisini bulursanız bu konuda zorbalanma ihtimaliniz daha az olur.
Yapacak bir şey yok yaşadığımız toplum maalesef böyle. Karşına doğru insan çıktığında seni sen olduğun için sevecek ve böyle detaylara takılmayacaktır
Yani yatmak icin malzeme olmamaya calisirken evlilige gidiyor isin ucu.
O zaman bosanmis bi erkekle gorus sende bence
boş ver takma kafana. Önceden insanlar evleniyor toplum baskısı, geleneklerden ötürü kolay kolay boşanmıyorlardı. Şimdi boşanmak daha basit. Seni de geçmişlerine göre yargılıyor olabilir büyüklerimiz