• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Evlenip boşandığım için neden kötü görülüyorum? (Sayfa 2)

Betlas
Betlas Takip Et
Xper 2 Yaş: 27
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
1218
Yapay Zekaya Sor
Evlenip boşandığım için neden kötü görülüyorum?
Cevapla
Üniversite Soruları Evlilik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
30 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

80

Cevap

160

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • Princessax
    Princessax Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 656 cevap paylaştı.

    Hayatı fazla ciddiye alma (Yani bazı olaylara tutunmayı bırak) İnsanlarla mücadele etme kendi içinde de etme.. Ben böyle huzura erdim. Eninde sonunda susacaklar. Muhattap olma..

    1
    0 Yorumla
  • brn19
    brn19 Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 100%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 464 cevap paylaştı.

    maalesef öyle. Ama sen suç işlemedin kimin ne olacağıda belli olmaz ve gayet normal bir durum yapman gereken şey duymamak enerjini böyle baait şeyleri düşürmekle uğraşma

    1
    0 Yorumla
  • Maskiba41
    Maskiba41 Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 99%
    1 yıl

    Sana böyle yaklaşan insanlardan uzak dur. Bu kötü görülecek bir durum değil. Herkesin başından geçebilecek hayat tecrübeleri bunlar. Bir sey yapmalıyım diye düşünme sorunlu olanlar onlar

    1
    0 Yorumla
  • superpsikolog
    superpsikolog Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 53%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 8,9b cevap paylaştı.

    Herkes karşısında olanı kendisi gibi bilir. Bu sebeple size kimin nasıl baktığını umursamayın. Siz kendinizi nasıl biliyorsanız öylesiniz.

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    İnsanların ne düşündüğünü takarsan asla ilerleyemezsin bulunduğun bolegeye göre bu değişir. Doğu tarafindaydan veya Karadeniz sana kötü gözle değil de oglumdan uzak dursun gözüyle bakarlar çünkü hiç evlenmemiş erkek çocukları için hiç evlenmemiş kız ararlar. Batı tarafindayda bu durum hiç onemsenmez neredeyse umursama yani.

    0
    0 Yorumla
  • fesfs
    fesfs Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 99%
    1 yıl

    Bekar diye aldıkları da bekar değil daha çok erkek spermi ile iç iceler.😂😂

    3
    1 Yorumla
    • fesfs
      fesfs
      1 yıl

      Kes muhatap olmaz benimle

      Yorumla
  • Tanısan-seversin
    Tanısan-seversin Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 99%
    1 yıl

    Bu zihniyetteki insanlarla görüşürsen gayet normal hayatına aldığın insanları daha dikkatli seçmelısın

    1
    0 Yorumla
  • RatTatKat
    RatTatKat Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 397 cevap paylaştı.

    Bizim toplumda evlilik bir kere olur ömürlük olur kafası var. Ha doğru mu yanlış mı kişiden kişiye değişir

    1
    0 Yorumla
  • Musti423
    Musti423 Takip Et
    Master Yaş: 47 , eic 87%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Şöyle düşün, okula giden bir kızın evlenmesi çok alışageldik bir durum değildir. Belki kötü görmüyorlar ama sen öyle hissediyor olabilir misin?

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Bazen diyorum iyi ki bu rastgele ilişkilere girmeler normallesti çünkü bu toplum çoğu kadına namusuz gözüyle bakıyordu bı ara tek kadınlara yukluyolardi bu sorumluluğu şimdi e şşek gibi kabullendiler çoğunluğu iyi oluyo bu cahil kafalara

    1
    0 Yorumla
  • Darkkklifeee
    Darkkklifeee Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 544 cevap paylaştı.

    Iyi olacağına inan her şey İnşallah düzelir bence önce senin inanman lazım herşeyin düzene gireceğine

    1
    0 Yorumla
  • Ustabilir
    Ustabilir Takip Et
    Guru Yaş: 46 , eic 100%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Ön yargıyı seviyorlar boşanmış biri ile evlilik soguk görülüyor
    Ata erkil bir topluluk oldugu için olabilir belki de diye düşünüyorum

    1
    0 Yorumla
  • Hesapsız_Duygular
    Hesapsız_Duygular Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl

    Kadın olaydın da kocana sahip çıksaydın derler. Boşanma hoş değil. Ailen için hiç hoş değil. Sebep ne idi?

    1
    0 Yorumla
  • İpi_Kopuk_Ucurtma
    İpi_Kopuk_Ucurtma Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 504 cevap paylaştı.

    Toplumdaki insanların düşünce yapısı bu durumları normal bir şey olarak görmeye henüz hazır değil.

    1
    0 Yorumla
  • Bay_Nutella
    Bay_Nutella Takip Et
    Master Yaş: 50 , eic 94%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı.

    Evli biriyim evlenmek ne kadar normalse hep boşanmak da bir o kadar normal bizim toplumumuz Bunu niye hala algılayamadı

    1
    0 Yorumla
  • lonefever
    lonefever Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 97%
    1 yıl

    İşte benim gibi biri daha kötü görülmüyorsun gel konuşalım ben anlarım senin halinden bende bazen öyle hissediyorum

    1
    0 Yorumla
  • Sarpergülsoy
    Sarpergülsoy Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 94%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 5b cevap paylaştı.

    Her zaman söylerim.
    Eskiye takılan , eski de kalır.
    Eskide takılı kalan ne hayatta kalır , ne de yaşayabilir.
    Adı üzerinde.
    Eski.

    1
    0 Yorumla
  • Boğaalfa
    Boğaalfa Takip Et
    Master Yaş: 50 , eic 94%
    1 yıl

    Zamana bırak herşeyi yanlış yapanlar karşında susacağı güngelir geriye bakma ileri bak doğruyu kimse değiştiremez

    1
    0 Yorumla
  • sıla-ist-33
    sıla-ist-33 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27
    1 yıl

    Bu durumu çok sorun etmemelisin heleki boşanma oranlarının bu seviyelere çıktığı yerde. İnsanlarımızın büyük çoğunluğu sağlıklı bir ortamdan ve eğitimden gelmiyorlar böyle olmaları normal ayrıca saçma sapan davrananların varlığı ne güzel işte insanları ayrıştırma da araç olarak kullanmalısın😉

    2
    0 Yorumla
  • Napolyonparapara
    Napolyonparapara Takip Et
    Xper 6 Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    Kaldı mı böyle insanlar.. yazıklar olsun cidden

    2
    0 Yorumla
  • Harbialem34
    Harbialem34 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 99%
    1 yıl

    Sorun sende değil sana o gözler ile bakan toplumda

    2
    0 Yorumla
  • Oluştur
    Oluştur Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 74%
    1 yıl

    Evliliği en büyük hayalin ve hedefin olarak gördüğün için

    2
    0 Yorumla
  • yasayanInsaniste
    yasayanInsaniste Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    Bosanmasaydin nasıl bir kelime. Yaşamayan bilmiyor. Ama gerçek şu ki, herkesin derdi vardı. Ben kadın bedeni nedir şişme kadından öğrendim. Şimdi bana ne diyeceksin? Sen kadını nesne görüyorsun evet kadın benim aklım da nesne.

    0
    0 Yorumla
  • DeaconnFrost
    DeaconnFrost Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 99%
    1 yıl

    Birileri, yani, hemcinslerinizin yarıdan çoğu, öyle bir imaj çizdiler ki, evli, bekar, boşanmış, dul, ergen, olgun, her türden DİŞİ , maalesef yanlış bir önyargıyla boğuşmak zorunda. Ve bu konuda bi çözüm, sonuç da yok.

    0
    0 Yorumla
  • AURA00
    AURA00 Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 49%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 344 cevap paylaştı.

    Piyasa değerin düşmüş 2. elsin artık bunları göz önünde bulundurarak akıllıca iş yapman gerekti başta. Düşünmeden her şeye atlamanın bedeli bu...

    0
    17 Yorumla
    • Betlas
      Betlas
      1 yıl

      Ne kadar acımasızsınız ya. Evlilik kaderdir diye bir gerçek de var onu da biliyor musunuz?

      Yorumla
    • AURA00
      AURA00
      1 yıl

      Ne kaderi ya böyle şeylerle kendinizi kandırmayın rica edeceğim. Siz istediniz ve oldu gençtiniz düşünmeden bir yol aldınız belki de ama realist düşünmek gerekir bu saaten sonra. Acımasız gelebilir ama doğanın hayatın düzeni bu maalesef bende isterdim dünya barışı olsun ama mümkün olmuyor ne yazık ki

      Yorumla
    • By_EkseLanS
      By_EkseLanS
      1 yıl

      Sen insanmisin yoksa insan görünen ucube birimisin bu insanın yaşadığı olay senin ailenden birinin başına gelseydi buraya yazdıklarını onlara da söyleyebilirmiydin sende o cesaret var mı insanların gururuyla oynama senin gibi ucubeleri gördüğüm zaman benim icin hayvanların ne kadar degerli oldugunu daha iyi anlıyorum

      Yorumla
    • AURA00
      AURA00
      1 yıl

      @By_EkseLanS Boş yapma kardeşim söylerim merak etme bu söylediklerim kendim içinde geçerli

      Yorumla
    • By_EkseLanS
      By_EkseLanS
      1 yıl

      Düşmez kalkmaz bir ALLAH var bunu sakın unutma ne oldum demeyeceksin ne olacağım diyeceksin her zaman için ama senin üslubun yanlış bunun yanlış oldugunu bile bile yanlışına yanlış ekliyosun gerci sende haklısın birazda kişilik ve karakter meselesi

      Yorumla
    • AURA00
      AURA00
      1 yıl

      @By_EkseLanS Tamam kardeşim Allahını da al git hadi öğretsin sana düşmemeyi kalkmamayı

      Yorumla
    • By_EkseLanS
      By_EkseLanS
      1 yıl

      Iste senin gibi aciz düşünen ucubelerin bu hayatta yeri yok yasamaya bile hakki yok ama sana su kadarını söylüyorum önümüzdeki bir kac gün kendine dikkat et kötü şeyler yaşayacaksın üzüleceksin de nasıl bildiğimi de sorma sadece son söylediklerimi unutma aklının bir köşesine yaz 🙏🙏🙏🙏

      Yorumla
    • AURA00
      AURA00
      1 yıl

      @By_EkseLanS Bakıyorum kardeşim gözlerinde ki ışıltıyı görüyorum ve bence sen bir ekonomistsin anlıyorum seni merak etme benim de kendime göre cinni dostlarım var bana bir şekil de haber geliyor tek bu alem de varlığımı sürdürmüyorum

      Yorumla
    • By_EkseLanS
      By_EkseLanS
      1 yıl

      Ben bilmem sadece söyledim sana herhangi bir şey de biliyorum yaparimda demedim dikkat et

      Yorumla
    • blueangel345
      blueangel345
      1 yıl

      @By_EkseLanS bence böylelerine hiç cevap vermeye bile değmez. Gerçekde görsen suratına bile bakılmayacak halde oluyorlar ama nefretlerini hep internette kusuyorlar. Zaten kendide bunu tecrübe etmeden ölmeyecekdir 😃 ya kendinden ya çocuğunun baṣına gelecekdir

      Yorumla
    • AURA00
      AURA00
      1 yıl

      Sizler basit varlıklarsınız gerçekle yüzleşemeyip hayal de yaşıyorsunuz ben realist bir adamım ve bunun için taşlanıyorum zavallılar sizi ilk taşı günahsız kimse o atsın

      Yorumla
    • By_EkseLanS
      By_EkseLanS
      1 yıl

      @blueangel345 mavi melek çok haklısın acıda olsa tecrübe edecekleri kesin ama üzücü bir durum ve bu durumun vehametini kavrayamayacak kadar gözleri kör olmuş kibirlerinden sen simdi bu sekilde söyleyince rahmetli babamin sözleri aklıma geldi..
      İNSALAR ÖLÜR FAKAT RUHLARI ÖLÜMSÜZDÜR MERHAMETLİ VE DÜRÜST İNSANLAR ÖLÜR ONLAR ILAHİDİR bir nebze olsun senin gibi düşünen insanları görmek hala iyi insanların olduğunu umut ettiriyor insana 🙏🙏🙏🙏🙏

      Yorumla
    • blueangel345
      blueangel345
      1 yıl

      @By_EkseLanS Tesekkür ederim böyle düṣündüğün için 😇

      Yorumla
    • By_EkseLanS
      By_EkseLanS
      1 yıl

      Insan oldugunu kabul ediyorsun fakat acımasız ve kibirli oldugunu kabul etmiyorsun yani kendinle bile celiskiye düşüyorsun sonra kendinin günahsız ve haklı olduğunu öne sürüyorsun bence sen sadece herseyi bildiğini sanıyorsun fakat hicbirseyi bilmiyorsun... hayat seni olgunlaştırmak yerine aksine cocuklastırmıs yazık gerçekten çok yazık acıyorum sadece sana 😔😔😔😔😔

      Yorumla
    • By_EkseLanS
      By_EkseLanS
      1 yıl

      @blueangel345 bende sana teşekkür ederim bana böyle güzel şeyleri düşündüttürdügün icin bazı insanlar anlayış ve izan gösterip karşılarındaki insanda hatrı sayılır izler bırakabiliyor akıllarında 🙏🙏🙏🙏🙏

      Yorumla
    • AURA00
      AURA00
      1 yıl

      Kafa mı yapıyorsunuz lan benimle 😂 ne çeşit modelsiniz siz makarnacı mısınız siz

      Yorumla
    • By_EkseLanS
      By_EkseLanS
      1 yıl

      Eğer hergün aynaya bakıp kendi acizliğini görmüyorsan ve bundan utanmıyorsan bizim sana terbiye verip nasihat edip kendimizi yormamiza gerek yok ALLAH. C. c seni ıslah etsin 🙏🙏🙏🙏

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    Şu an kaç yasindasin 22 yaşında bitirdin ve hemen evlendin mi?
    Evlenip boşanmak çok doğal bir şey asla kötü bir şey değil.

    3
    0 Yorumla
  • morpinee
    morpinee Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 91%
    1 yıl

    Hangi devirdeyiz artık ya millet kafayı yemiş. Boşanmış insana kötü bakmak ne demek ya

    1
    0 Yorumla
  • Gemsas38
    Gemsas38 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 53 , eic 100%
    1 yıl

    Kimse boşanmak için evlenmez, evlenme niyetindeki insan için zor süreç başlar, kafada deli sorular.

    1
    0 Yorumla
  • Nickbulamadim91
    Nickbulamadim91 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 90%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı.

    Sizi kötü görenler önce dönüp kendilerine bir baksınlar sonra konuşmaya çalışsınlar

    1
    0 Yorumla
  • wudst
    wudst Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    İnsanlar derler, sabretmen lazım , sabredersen güzellikler seni bulur

    1
    0 Yorumla
  • CreateYourOwnMiracle
    CreateYourOwnMiracle Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Boş ver kendin için daha güçlü olmak için çalış hayat şansı kendi sana sunavsktır elbet

    1
    1 Yorumla
    • CreateYourOwnMiracle
      CreateYourOwnMiracle
      1 yıl

      *sunacaktır

      Yorumla
  • kimsesizqwer
    kimsesizqwer Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    İnsanların bakışı kötü sen kendi hayatına bak boş ver ne dediklerini takarsan erken yaşlanırsın

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Boşanmak kötü bir şey ancak insanları anlayışla karşılamak lazım. Kimse boşanmak için evlenmez ama neden boşandığın konusunu bilmek isterler. Bu çok normal.

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      "Boşanmak kötü bir şey değil..." yazacaktım.

      Yorumla
  • benfavor
    benfavor Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 94%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Çok müsamaha gösterme bence hadsiz insanlar kullanmaya çalışır sınırlarını net çekmen en mantıklısı

    1
    0 Yorumla
  • koreanturkey
    koreanturkey Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 53%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Ne yaparsan yap İnsanlar konuşur o yüzden sen yoluna bak Boş ver

    1
    0 Yorumla
  • deninonno
    deninonno Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl

    Kötü görülmüyorsun, onlar kötü bakıyor. Hayatindan çıkar hepsini

    1
    0 Yorumla
  • olmadioyle
    olmadioyle Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 100%
    1 yıl

    Toplumumuzda niyeyse çok saçma bir bakış açısı var bir insan 10 kişiyle sevgili olunca sorun yok ama aynı kişi baska bir kişiyle evlenip bosaninca hor görülüyor basit görülüyor uzucu ama oyle

    1
    2 Yorumla
    • Mht254
      Mht254
      1 yıl

      @olmadioyle toplum İslam dışı hayata alışık olduğu için

      Yorumla
    • olmadioyle
      olmadioyle
      1 yıl

      Yav bi sus sende boş konusma

      Yorumla
  • KaptanMagaralı
    KaptanMagaralı Takip Et
    Master Yaş: 41
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Sen kendine keyfine bak
    Baskalarının ne söyledigini boş ver
    Herkes boşanabilir
    Her boşanan insanın boşanma nedeni aynı degil ki

    1
    0 Yorumla
  • StenkaRazin
    StenkaRazin Takip Et
    Yoda Yaş: 43 , eic 100%
    1 yıl

    Yav bi erkek hemen ailesine tanıştırıyorsa, onların ağzına bakıyorsa zaten sünepedir

    1
    0 Yorumla
  • SheWolfWoman
    SheWolfWoman Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    1 yıl

    Yargılama hakkına kimse sahip değil seni, bu senin hayatın, onları yok say.

    1
    0 Yorumla
  • motorlu-20
    motorlu-20 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37 , eic 100%
    1 yıl

    sevilir ve yeniden evlenirsin

    takma kafana

    1
    0 Yorumla
  • Ceren6383
    Ceren6383 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 100%
    1 yıl

    Görülürsün bacım. Bu ülkenin insanlarının abidik gubidik kriterleri var.

    1
    0 Yorumla
  • EngineerAres
    EngineerAres Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 64%
    1 yıl

    Bizim milletinin huyu sorsan kendileri kusursuz ve soyu prenslere dayanıyor

    1
    0 Yorumla
  • osmancorapcı
    osmancorapcı Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 90%
    1 yıl

    Millet boş konuşmayı çok sever boş ver takma kafana

    1
    0 Yorumla
  • Gizemnurr9
    Gizemnurr9 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 96%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 514 cevap paylaştı.

    Kimsenin kötü görmeye hakkı yok kınadığını yaşar inşallah herkes

    1
    0 Yorumla
  • Ankaraefesi06
    Ankaraefesi06 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl

    umursama, ıllakı senı anlayan bırsı cıkar ılerde, rahat ol kımseyı takma

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Bosanmis birisi oldugun icin yani evliligin ne kadar zor bir şey olduğunu bilen yaşamış biri olduğun için lütfen acele etme

    2
    0 Yorumla
  • simsiyahhhhhhh
    simsiyahhhhhhh Takip Et
    Xper 1 Yaş: 19
    1 yıl

    Biz bekar olduğumuz halde sorguluyorlar erkekler böyle evlenip boşanman gayet normal ama erkeklerin niyetleri normal değil uzak dur ciddi evlilik meraklısı bilsinler seni bosversene kendilerine malzeme arıyorlar.

    2
    0 Yorumla
  • Mahpeyker2
    Mahpeyker2 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 38
    1 yıl

    Onlar eskide kalmış bende bosandim kimin ne dedigi umrumda degil. Ben cekiyorum sıkıntıyı neden millet laf edecek diye hayatımı zindan edeyim. Kilo ver spora git kendini geliştir. Zamanj gelince ins doğru kişi bukur

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Medeni insanlarla aile kur. Muhafazakar denilen kesimin çoğu kafayı kadınla yemiş. Erkekleri görmüyorlar.

    2
    0 Yorumla
  • harbideli
    harbideli Takip Et
    Guru Yaş: 108
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 555 cevap paylaştı.

    Kimin ne düşündüğünun hiç bir önemi yok. Hayat senin, kararlar senin. Saygı duymayanı çıkar hayatindan.

    1
    0 Yorumla
  • İdentityKa
    İdentityKa Takip Et
    Master Yaş: 38
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 4,1b cevap paylaştı.

    Evlenmek ne kadar doğal ise boşanmakta o kadar doğaldır.. Bunda kötülenecek herhangi bir şey yoktur..

    1
    0 Yorumla
  • EvcimenOkuz
    EvcimenOkuz Takip Et
    Bilge Yaş: 38 , eic 99%
    1 yıl

    Hatun kendini insanlara anlatmak için Neden çırpınıyorsun ki bırak Ne düşünürlerse düşünsünler evlenmek gibi bir düşüncen yoksa neden çırpınıyorsun insanların gözünde temize çıkmak için

    0
    0 Yorumla
  • KadirAlmanya
    KadirAlmanya Takip Et
    Xper 7 Yaş: 51 , eic 98%
    1 yıl

    Bana kalırsa o senin kendi yüzünü kurutun hem görülsen bile farz edelim ki onlara ne kimseyi ilgilendirmez herkes kendi hayatını yaşar senin de onlara hiçbir açıklama mecburum da değilsin

    0
    0 Yorumla
  • Seroooo06
    Seroooo06 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    1 yıl

    Oncelikle dusunceleriniz cok dogru ve mantikli elestiren insanlar kendi. ailerindekiler gibi sizi kotu gorebiliirler.
    Erkekler sisi tanimayan erkekler ise bu ayrilmis evlenrcrm derim buna takilirim diye dusunuyor olabilirler. benim dusuncem ise 1 kadinin evlenmis bosanmis olmasi degil sevgiye guvene daha iyo sahip cikacagini dusunuyorum

    0
    0 Yorumla
  • NostaljikBirFilm
    NostaljikBirFilm Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 531 cevap paylaştı.

    Senin bekar oğlun olsa, dul bir kadınla mı evlenmesi isterdin yoksa dul olmayan bir kadınla mı evlenmesini isterdin?

    0
    4 Yorumla
    • Betlas
      Betlas
      1 yıl

      Kim benimle olur ya da olmaz inan ki zerre umurumda değil. Ben bir savaştan geçtim. Kader diye bir gerçek var. Yarınlarına bu denli hükmedebileceğine inanıyorlarsa devam etsinler kimsenin önlerinde durmuyorum. Ama kendiler de düşerlerse dilerim ki Allah'tan beni hatırlarlar.

      Yorumla
    • NostaljikBirFilm
      NostaljikBirFilm
      1 yıl

      Kimse ikinci el biriyle olmak zorunda değil

      Yorumla
    • Betlas
      Betlas
      1 yıl

      Bu ikinci el nasıl bir kelime ya nasıl bir zihniyet bu

      Yorumla
    • NostaljikBirFilm
      NostaljikBirFilm
      1 yıl

      Patlak yani. Ambalajı açılmış

      Yorumla
  • okbyes
    okbyes Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    1 yıl

    Daha önce evlenmiş birisi olarak sizde daha önce evlenmiş birisini bulursanız bu konuda zorbalanma ihtimaliniz daha az olur.

    1
    0 Yorumla
  • rukiyedemrr
    rukiyedemrr Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    1 yıl

    Yapacak bir şey yok yaşadığımız toplum maalesef böyle. Karşına doğru insan çıktığında seni sen olduğun için sevecek ve böyle detaylara takılmayacaktır

    3
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    Yani yatmak icin malzeme olmamaya calisirken evlilige gidiyor isin ucu.

    O zaman bosanmis bi erkekle gorus sende bence

    1
    0 Yorumla
  • girisimcikafasi
    girisimcikafasi Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    1 yıl

    boş ver takma kafana. Önceden insanlar evleniyor toplum baskısı, geleneklerden ötürü kolay kolay boşanmıyorlardı. Şimdi boşanmak daha basit. Seni de geçmişlerine göre yargılıyor olabilir büyüklerimiz

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (120)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Evlenip boşandığım için neden kötü görülüyorum?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Boşanmışım diye kötü bir kadın mı oldum? 26 cevap verildi
Ben kötü birisi olduğum için mi kötü evlilik yaptım? 11 cevap verildi
3 kere boşanmış olmam beni kötü biri mi yapıyor? 61 cevap verildi
Evlenip ayrıldım hep hor mu görüleceğim yani? 63 cevap verildi
Şiddetli geçimsizlikten dolayı boşanıyorum, pişman olur muyum? 242 cevap verildi
Ne evlenebildim ne de boşanabildim, neden kismetsizim? 4 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Tek emoji ile nasıl hissettiğinizi söyleyeyim mi?
  • 1.4 Fire Motor Fiat Egea için yeterli motor mu sizce?
  • D Segment Arabalar da 1.6 Atmosferik motor yeterli mi sizce ne düşünüyorsunuz?
  • Türkiye'de görünmez bir kast sistemi mi var, saygı karaktere mi sosyal statüye mi göre belirleniyor?
  • Sevmekten usanır mısın?
  • Dizanteri oldunuz mu?
  • Sevgi mi, ilgi mi?
  • Dünya Kupası'ndaki ikili averaj sistemi sizce adaletsiz bir uygulama mı?
  • Neymar geri döndü! Ne düşünüyorsunuz?
  • Kim kiminle ne zaman nerede ne yapıyor?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨