AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
160Cevap
Üzücü bir durum gerçekten maalesef Türkiye'de ayrılmış bir kadına farklı gözlerle bakılıyor
Evlilik normal olduğu kadar boşanmış birinin de normal bir hayat sürebilir kötü gözle bakacak kadar kötü niyetli zihniyeti bozuklar çok
Gençleri uyarınca ben özgürüm istediğimi yaparım diyorlar ama her yapılanın bir bedeli oluyor maalesef
Kimse senin hayatına karışamaz sen sınırını baştan çizersen.. kimin ne dediğini boş ver sen kendini biliyor musun gerisini umursama
kimse öyle görmüyordur. psikolojiktir. toplumumuz biraz baskıcı olduğundan ister istemez insan kendini öyle görme algısına kapılıyor
22 de evlenen birisi olarak insanlarin gozunde evlilik meraklisi olarak kalicaksin maalesef
Normalde kimseye bunu demek istemem ama dilerim ki iddiandan vurulursun. O gün burayı hatırla olur mu.
kötü görmüyorum bazilarinin hayatında evlilik gibi seyler daha ön plandadir. beni ilgilendirmez. isteyen istediği yaşta evlenir bize ne
evlenmek nekadar normalse bosanmak ta bir okadar normal ulkemizde bu pek olumlu olmasada kimse keyfinden bosanmiyor
Bu durum sadece bayanlar için geçerli değil erkekler için de aynı evlenip boşanmış insana toplumda ikinci el araç gibi davranılıyor Hele bir de çocuğun varsa pert araç gibi bakılıyor maalesef edepten yoksun bir Toplum olduk
Kimsenin dediğini önemseme bence ve insanları iyi tart. Başta sorun yok deyip iş ciddiye binince bunu sorun muş gibi gösteren yalancılardan uzak durmaya calıs
Sende sıkıntı yok sorun onların kafası kendilerine bakmazlar elin ne yaptığına bakarlar en güzeli umursamayacan ya da il değiştir yeni yer yeni insanlar sana daha iyi gelecektir.
Beyni yobaz insanlar tarafından oluyodur genelde. insanları tanımadan yorum yapmak hoş değil anlamadan dinlemeden önyargılı insanlarla gorusmemek en iyi si
takma hic ya evlenip bosanmaya niye bu kadar karsilar anllamis degilim
Ya aslında öyle bir durum yok olsada çok nadir var ama sen her gözü bana farklı bakıyor ne düşünüyordur diye algiliyorsun hani diyorya herkes bana bakıyormuş gibi ama her şey normal o misal
Sana kimse kötü gözle bakmıyor sana öyle gelmiştir
Çünkü orası Türkiye ve ata erkil bir toplum erkeği yüceltip kadını aşağılayan
Evlenmek gbı boşanmak normal ama bizim cahil toplum yadırgıyor illa kendileri de bunu yaşayacak ya da kendi coxugnda görecek başka türlü halden anlamazlar
Bildiğini yap maalesef bazı insanlar yargılamaktan zevk alıyorlar sen 10 kere evlenip boşansan bile bu kimseyi ilgilendirmez kimsenin de sana laf söylemelerine izin verme o lafı ağızlarına tık
Cahil ve yobaz tipler yapar onu. Evlenip boşanmak günümüzde çok doğal. Herkes boşanıyor. Benim etrafımda boşanan kimseye kötü gözle bakıldığını görmedim. Nerede yaşıyorsun acaba
Hiç bir şey yapamazsın Maalesef boyle ve de değiştiremezsın Burada gercek sevgi devreye girer Özguvenın yuksek olsun boş ver hiç bir seyı takma kafana Zaman en ıyı ilaçtır
Bende bosaniyorum 2 yasinda kizim var cok zor napicam bilmiyorum baba evindeyim
Olsun ya dünyanın sonu mu
Bu kadar normal bir olayı yargılayan insanları çevrenden çıkartmalısın bence. Zaten bu kafadaki kişiler hayatında hiç olmasınlar daha iyi
anlatma sende yalan söyle herkes her bcku bilmek zorunda değil
İnsanlar hep konuşur bişey yapamıyoruz maalesef
Boşnan kadınların sebep olduğu korkunç ön yargı yüzünden diye tahmin ediyorum bende
Ben böyle biriyle sevgili olmayı çok istiyorum tecrübeli hali başka oluyor
boş ver sen onları sen sana iyi neyse onu yap
Kendileri dört dörtlük mü
Ne var bunda doğal bir durum
Ülkemizde dul algısı var kolay lokma ve neden ayrıldı diye sorgulanır
Bence çokta takma aman boş ver sen kendini bildikten sonra insan ların sana negatif bakış açılarını çokta ciddileştirme
insanların canım düşünceleri kimin umrunda olmalı ki
Kiz bu elalem hep boyle agzi olan konusuyo biz kizlar birbirimize destek olmaliyiz ben seni destekliyorum canım mutlulugun her seyden daha onemli 😘😘
Bu çok normal insanlara bakma sen onlar hep konuşur
Erkekler şöyle düşünür.
bir erkek 25 yaşındaki bir çıtırı bırakmışsa vardır bu kızda bir sorun diye düşünür…
Evlenip boşanmış birini kötü görecek bir çevre düşünemedim..
Nasıl bir çevren var merak ettim.
Koca meraklısı kızları sevmem 26 dan önce evlenen insanda beyin yoktur beyinsiz insanlardan da hoslanmiyorum
Koca meraklısı olduğun boşanır bosanmaz birileri ile konuşmandan belli aklın cikti değil mi 30 a gelip bekar kalırsam diye kesin 30 dan önce yine evlenirsin sen😂😂😂
Evlenip boşanmış olabilirsin bu doğal bir şey ama neden bosandin orası önemli sorun kimdeydi
Dulluk zor olur ocağı yanürr diye bı algı olduğu için
Cahillikten dolayı maalesef, sen hiç takma onları. Cahil cahil konuşuyorlar ne yazık ki 😒
İnsanları ve sığ görüşlerini çok önemsememek gerekli
Ya bunlar cahil insanlardan oluyor. Ne var yani evlenip bosanmissa olamaz mı yani. Saçmalık
boş ver o malları sen ağzı olan konuşuyor umursama umursarsan hayatın zehir olur
Yani insanlar bosanabilir neden on yargi ile bakiyorlar anlamadim
Bu kötü değil insanlar kötü bence umursama bunu kabul eden seninle olsun arkadaşlık kursun
Didikliyor derken ne demek istedin anlamadım. Oranı-buranı elliyorlar mı demek istedin?
boş ver bozma moralini sert olmaya devam et kimseye açıklama yapmak zorunda değilsin
Kötüsün çünkü. Adamın hayatını yakmış, hakkına girmişsin.
Su an ben de bosanma asamasındayım ve aynı seyleri yasayacak olmaktan korkuyorum napacaz biz uaa
Hepsinin Allah belasını versin!
Bana da bekarsın diye kötü işe yaramaz gözüyle bakıyorlar.
Sizi çok kolay lokma görüyor
Onu ancak Yobazlar kotu gorur
Kötü gözle bakanların ayıbı
Herkesin içi pis çünkü
Yav. S. kleme milleti herkes 4/4 lük Sanki.
Allah yardımcın olsun
Toplumun sacmaliklari iste..
İnsanlar menfeat için yanaşır
Sert davran kırmızı çizgilern net olsn
Sorma aynı erkek kadın farketmiyor
Toplumsal algı çok farklı
Sal*k Türk mentalitesi işte takma kafana.