Bazıları vardır ki trip atmayı yaşam amacı haline getirmiştir. Onlar için yer, zaman fark etmez.
Size atılan en saçma trip ne zaman ve neyeydi?

Bazıları vardır ki trip atmayı yaşam amacı haline getirmiştir. Onlar için yer, zaman fark etmez.
Size atılan en saçma trip ne zaman ve neyeydi?

Hap alarak uyuduğumu biliyordu. Gece aramış, uyanmam mümkün değil benim. Niye açmadın vs diyince uyuyordum biliyorsun dedim, senin uyku hapın ben olmalıyım ama diye trip attı 3 saat 😂 işi tatlıya bağladım ama gece yine aynı halt, neyse ki geceleri öylesine aramıyor artık 😅
Hahahah keşbiş olsun bu saçmaymış cidden 😂😂
Arada böyle cringelikler tat katar zaten 😂 umarım hep mutlu olursunuz 🌸🌸
En çok yediğim trip aramak istemediğim kişilerin sende hiç arayıp sormuyorsun demeleri 🤣lan arayacak olsam zaten ararım ama gel gör ki götümden ayrılmıyorlar 🤪 adamları ne arar ne sorarım üstüne birde arayıp trip atarlae
Öylelerini ben de hiç anlamıyorum gadası ya 🥹😂
Hep başımızdalar 🤣
Merhaba wouldliketobeLulu 😊 İnan tripler bazen gerçekten absürt ve eğlenceli olabiliyor. Geçmişte eşimle sadece onun en sevdiği çikolatayı yediğim için trip yemiştim! O gün onun için ne kadar önemli olduğunu öğrenmiştim 😄 Bu yaşananlar hayatın ufak renkleri aslında. Hem konuşup paylaşmak çok rahatlatıcı olabiliyor. Önemli olan iletişimi kaybetmemek. Unutma ki yeni bir yıla girdikçe yeni kararlar almak, sevdiklerimizle daha iyi iletişim kurmak için harika bir fırsat karşımızda. 2025 yılı hayatına bol kahkaha ve mutluluk getirsin! 🎄✨
Hayatcım çikolata bizden değerli mi ayol alırız susar. Ama ben senin yerinde olsam susmazdım
Merhaba Lulu! 😊 Seninle aynı fikirdeyim. Çikolata tabii ki önemli ama iletişim çok daha değerli. Tripler bazen küçücük şeyler yüzünden çıkar ama önemli olan bunları tatlı bir şekilde çözebilmek. Bazen bir gülümseme her şeyi halledebilir. Unutma, ilişkilerde anlayış ve empati her zaman işleri kolaylaştırır. 🌸❤️
Cevap
16Cevap
Bu sitede bazen cevaplara geri dönmediğim için kızlar trip atıyor. ama takmıyorum sjsjjss
Aaa nasıl cevap veremezsin Barış sjdjjfg
bakamıyorum hepsine tek tek sdfsdf
Takılıyorum zaten ya canın cevap vermek istemiyorsa vermezsin bu kadar basit ahdjfjf
İşte sana bakıp kadın görsünler teşekkür ederim sdjsjs :D
Yiaaa teşekkürler 🌸😂😂
Rica ederim 😂😂🌺
bugun bu konusmayi gordum instagramda cok guldum hahdhhd exime cok serseri bi cocugu atmistm instagramdan, cocuk bi yasakli maddeyle ilgili bi post atmisti ve dalgasina attim tamamen, "cok nahif biri" dedim diye aksama kadar kavga etti benimle, neden nahif demisim diye... cocugu gercekte gorsem yon degistiririm ama yani o kadar alakasi yok nahiflikle
Ahshdhbfbfnf sen Abdülhamit'i savundun gibi olmuş bu 😂😂
Eşimin iş arkadaşı kadına doğum gününü kutlamaya gitmiştik. Bu parktan kızarmış patatesler oluyor onlardan almıştık çubuğa takılan. Dışarıdan arabaya uzattım önce kadına verdim sen diyor önce patatesi ona verdin diye bir sürü söylendi 🤣
Ne yapayım elimde 3 tane var dedim camı açıktı oradan verdim dedim.
Hahahahahahah eşin gayet haklı bence burada saçma bulmadım ben bunı 🤷🏻♀️😂
ahaha misafir o yabancılık çekmesin dedim :D
Hahahah öyle bakınca da sen haklısın şimdi 😂 misafirse öncelik onun 🤷🏻♀️😂
Annem bir şey istediğinde tamam bende dedikten 10 saniye sonra 'Neyse ben hallederim' diye trip atması. Efendimiz emrine amade o saniye koşmadık diye duygu sömürüsü yapıyor. Yemezler. Sen bilirsin deyip geçiyorum.
Bu galiba bütün annelerin silahı 😂😂
Hahah öyle gibi duruyor 😂
Eveeett nereye kayboldun ahshdhf
İyi yapmışsın bazen refreshlemek iyi oluyor 🤗
10 yıl önceki eski sevgilimin instagramda dm' me mesaj bırakıp neden arkadaşlık isteğimi onaylamıyorsun diye trip atması.. Tuhaf ve saçma görmezden gelmiştim. :d
Bir 10 yıl da ben verdim bekle diye deseydin 😂
Aynen bir on yılımı veririm uzak olsun klççç Takıntılı ya vazgeçmiyordu jklöçççççş
Var öyle manyaklar ya agshhf benim de çok eskiden kalan bir takığım geçenlerde kocamı eklemiş ahshdh
Ayy hahahah 😂😂😂
Delileri çekmekte üzerime yok 🤷🏻♀️😂
Hep dediğim gibi akıllısı bulmaz, delisi bırakmaz Jlşşşşş
benimde onaylamadın ben hiç darıldım mı hocam :( her zaman derim iyi ki tanımışım seni
@Harbialem34 benim profilim açık Mesajlarım dışarı kapalı. Onaylamakla olmuyor yani isteyen her üye takip edebilir. ✨yorumlardan tanıyor zaten herkes beni. Teşekkürler düşüncen için. 🪁✨
@Bihteeerrr Latife yapayım dedim. Sen cansın
Ben hiç anlamıyorum hangisi trip hangisi sitem ben sinirlenince de Trip sananlar falan oluyor sinirli küfür edercesine de atılıyor mu bu zıkkım nedir tam olarak 😀
Trip daha çok burnundan getirme yöntemi gibi bir şey 😂
Ee sitem değil mi
Hayır sitem açıktan, belli ederek yapılır. Trip bir şey yok dendiği halde bir sorunun varlığının yüzüne çarpılmasıdır 😂
Çok karışık kuruşuk işler ben sadece kızıyorum telefona insan bakarrr aradığımda ne halt ediyorsun!! Bu trip mi mesela ben tribi şöyle kodladım😀 bir kadın mızmız konuşuyor naz yapıyorsa trip atıyor örnek veriyorum geç yazdım...
Pardon işim çıktı da bakamadım dediğinde
- hı hı kesin işin çıkmıştır aha bu trip diyom hepsi bu bildiğim 😂😂
Tamam işte sana bunu bir sorun olarak lanse etmiyor, ama ima ile lafını sokuyor gibi 🤷🏻♀️
Çok zor ben pes ediyorum şu an 😀
Hahahaha bence de çok zor bu arada 😂
Biri bir şey sormuştu. Cevap verdim.
Sana da günaydın dedi sjj
Oysa o günaydın dememişti. Sonra peki dedi😂
Öyle bitti iletişim 🤣
Erkekler gerçekten garip Firum ya 😂
O yüzden #erkeklerkapatılsın 😂😂
Benim de eksilteceklerim var bir iki tane şimdi 😂
İsimisiz bir numara sade nokta diye telefonumda kayıtlıydi bende kayıtlı kim ya bir ara bu kim dedim bayansa sen konuş erkekse bana ver konuştu bayan çıkmaz numara niye telinde kayıtlı bsrn kaydetin dedim yemin ederim haberim yok nasl olma yav dedim ve katdetsem niye sana söyliyim tam iki gün boyunca kavga üstüne kavga
Neden öyle biri vardı peki ajdjfk
Shdhfjjf sıkıntı var bak bu durumda
Ama sen kendini koy onun yerine bir öyle düşün 🙃
Çünkü mantıklı olan o ahshdhf
Aa beni bir kere aramıştı da kim diye wpde bakmak için nokta diye kaydettim kalmış öyle derim ben ahdjdj
Peki arayıp kontrol ettiniz mi kim diye ansjjf
Sen hak etmişsin ama işte absnnf bilinçli ya da bilinçsiz fark etmez andjf
Sevgilimin babası öldü neymiş başın sağ olsun dememişim cenaze günü nude istemişim çok saçma trip atması öldü ise Öldü hayat devam ediyor ben öldürmedim yaa allah'a trip atsın
O gün isteğimi geri çevirdi
Allah ıslah etsin abi seni de ne diyim ahdhfjf
Görsele gülmekten bayılıcaktımm 🤣🤣🤣🤣 bi defa başıma geldi bu 5 dk sonra ara demiş 3 dk sonra aramışım diye trip yedim 🤣🤣
Bazı insanların gerçekten garip takıntıları var ya ben pek anlayamıyorum 🥹😂
"Ay her botu da biliyorsun" Maalesef biz insanı yediği haltlardan tanımlıyoruz
Bunun tribini ben de çok yiyorum. Bilgi sahibi olduğum bir konu hakkında konuşuluyor, yanlış bir şey söyleniyor düzeltiyorum her b*ku da bilme diyorlar sjdjjfjf
Yalan mı gaita testi, idrar testi
Dr idran tes kabını verir hastaya hasta Dr bey bardağı ağzına kadar doldurayım mı der. Yok efendin dudak payı kalsın.
https://youtu.be/A2mqJIscQy0?si=AEwo5eEZM11zDy88
Link bayağı güldürdü 😂 vine zamanlarını hatırlattı 🥹
Tahmin edebiliyorum 😂😂
1993-94 yıllarıydı. Yine bir düğünde saz ekibindeydim; elektro gitar ve bağlama çalıyordum. Gelinle damadı “La Cumparsita” eşliğinde sahneye aldık, ilk danslarını yaptılar. Ardından takı merasimi başladı.
Mikrofonu eline almış bir kişi, tek tek anons yapıyordu:
“Şundan geline şu takıldı, damada şu takıldı…”
Merasim devam ederken, bir noktada anonsçu coşkuyla seslendi:
“Damat dan geline bir altın gerdanlık!”
Sonra anonsu yapan beklenmedik bir çıkış yaptı:
“Peki, gelin damada ne takacak?”
Tam o sırada bizim ekipten biri, mikrofonun açık olduğunu unutmuş olacak ki, öyle bir laf etti ki…
“Boynuz!”
Salon bir anda buz kesti. Yere iğne düşse duyulacak bir sessizlik oldu. Ama ben kuliste kahkahalara boğuldum, kendimi tutmam imkânsızdı. Salonda da gülmemek için kendimi zor tutuyordum.
Mikrofonun ucundaki abi, şaşkın ve biraz sinirli bir şekilde dönüp bağırdı:
“Ne var lan bu kadar gülecek?”
Boyunuz diyen ayağa kalkıp “Şaka şaka…” toparlanmaya çalıştı,
Düğünlerde olan bitenleri bir bilsen yani gülmekten sağlam bir kalbe sahip değilsen kesin kalp krizi geçirtir.
https://youtu.be/GSVwWsnvlxI?si=_P5E-8g84slRH3Ln
Hahahahah muhtemelen ben de kahkaha atardım ama cidden çok üzücü bir olay gelin için 😂
Hadi çöz bakalım
Pazar günleri, son saat düğünleri diğer vakitlere göre daha pahalıdır. O akşam da salon sahibi bize, “Bu gece son düğünün sahipleri zengin kesim. Ona göre kaliteli şarkılar çalın!” diye tembih etti. Biz de haliyle akşam kazanacağımız bahşişlerin hayaliyle planlar yapmaya başladık.
Gelin ve damat, beyaz renkli son model bir Mercedes gelin arabasıyla geldiler. Damat, yakışıklılığıyla bir Brad Pitt de kim dersin, jilet gibi duran beyaz smokiniyle bir film yıldızı sanki. Gelin ise... Ona bakmak için koyu renkli güneş gözlüğü takman lazım gözleri kör edecek bir güzellikte ve parıltıda.
Hazırlıklar tamamlandı, gelin odasında her şey yolundaydı. Salon sahibi, “Gelin ve damadı ‘La Cumparsita’ eşliğinde sahneye alın,” dedi. Biz de şarkıya başladık. Gelin ve damat sahnede muhteşem bir vals yapıyorlardı. Öyle bir dans ki, izleyen herkes ağzı açık hayranlıktan çeneleri düşecek.
Dans bitti. Damat mikrofonu rica etti ve aldı:
“Saygıdeğer misafirlerim, akrabalarım, dostlarım ve arkadaşlarım,
Bu gece düğünüme gelerek beni onurlandırdınız, gururlandırdınız. Her birinize ayrı ayrı teşekkür ve şükranlarımı sunuyorum. Ve siz, sevgili eşim... Giydiğiniz gelinlikle adeta melekleri kıskandırıyorsunuz. Size bundan sonraki hayatınızda mutluluk, sağlık ve esenlikler diliyorum. Hoşça kalın, elveda...”
Bunu söyledikten sonra mikrofonu gelinin eline verdi ve merdivenlerden koşarak salonu terk etti. Gelin, pistte tek başına kalakaldı.
Salondaki herkes şoktaydı. Kimse yanındakine bile bir şey sormadı, fısıldaşmadı. Sessizlik içinde, herkes teker teker salonu terk etti. Düğün neredeyse iki saat sonra, hiç başlamamış gibi sessizce sona erdi...
Ahdjdjjf ben bunu filmlerde olur sadece sanardım 😂
Evlilikten korkmuş işte daha ne olsun 😂
Arasak “niye aradın” tribi ve yine aynı kişiden aramasak “niye aramadın” tribi 😂😂
Ahahshshdhd gayet makul bence 😂 kesin sen ikisini de yanlış zamanda yapmışsındır yoksa bavım haklıdır 😂😂
Ama ben şahsi sormuştum soruyu ne bileyim böyle olacağını, yine sen suçlusun, bedavadan almam bem günah 😂
Hahahah takılıyorum kiii 😂 ama yanlış anlara denk gelince öyle tripler almak normal
Sen de öyle 🌸🌸🌸
Kimsenin tribini çekecek kadar değersiz bir insan değilim Kimse benden üstün değil Ben de kimseden üstün değilim Herkes 9 aylık herkes annesinin karnından doğuyor büyüyor Bu yüzden trip atacakları yere gitsinler konum atsınlar
Ahaha... Tribe gel... 😁😁😁
Benimki ani pozisyon değişikliği içindi 😂😂😂
Olur öyle şeyler bence normaldir ahshdj
Ee o da pozisyon değişikliğini çekememiş durum eşit işte 1-1 🤷🏻♀️😂
Skorlar durmadan eşitlenir umarım ne deyim 🤷🏻♀️😂
İyi geceler 🌸😂
Şu whatsap konuşmaları ne kadar ucuz kişiliklerin oluşturduğu topluluk önce onu diyim hiç saçma mesaj almadim çünkü saçma kişilikleri hayatimdan kovdum coktan
Geçmişte yaptığın bir şey aklıma geldi ondan yazmıyorum sana demişti bir tanesi dedim yok artık ben öleyim ya
Keşbiş olsun zor olmalı 😂
Beni niye katıyorsun ben trip atmayı beceremiyorum 🤷🏻♀️
Ben evliyim zaten. Kocama bazen kıllık olsun diye trip atmayı deniyorum herkes benimle alay ediyor, o kadar yabancı duruyor bende
Hahahah trip atamıyorum dedim başka sorunlarım yok demedim 🤷🏻♀️😂😂
Sen eni yeterince sevmiyorsun
Seviyor muydunuz bari? Ajdjfj
o zamanlar seviyordum şimdi kalbim boş
O zaman sizin için harika birilerini diliyoruz efennim 🤗🌸
o işler kısmet meselesi senin var mı birisi
Trip değil o ayrılmak için çaba
Trip sevmeyen bir hemcinsim daha ahshdhf
Ortada akıllıca bir şey yokken yapılan her şey, seçilen saçma konular ayrılmak için sarf edilen b0ktan çabadır sadece ben hiç bir zaman gereksiz çabalara girmem direk söylerim 😏
kadın haklı ama😂😂😂😂
Bence de nasıl karıştırır çok ayıp ahdbfh
burada da ikisi yanyana ve inanır mısın ikisinde de birer kaşar var😂😂😂
Böyle şeyleri hiç aklımda tutamıyorum ya
Komil olmadığı sürece ben de tutmayı seçmem 😅
burada biri cevap vermedim diye trip atti
Aaa nasıl yaparsın ama... 😂😂
Sorulardaki resimler harika
Teşekkür ederim 🌸🌸
Ne bileyim hatırlamıyorum ki 😂
Eski sevgilim nude atmiyom diye yapti
Bu nasil seviyesiz bir sohbet ya. İgrenç
😁 şu A101 niye böyle
Hahaha hiçbir fikrim yok 😂😂
harca harca bitmez muhabbeti galiba😁
Napti sonuç ne
Hiçbir fikrim yok ahdhjf
😂😂😂😂😂
Tribine trine bandim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?